Včera od rána mojim telom silno prúdila energia. Nevedela som čo s ňou a tak som si ruky  priložila na éterické srdce. Ten tlak ktorým sa energia do mňa nasávala bol neskutočný, akoby moja duša ťahala energiu, ktorou som a mala očistiť. Cítila som ako sa prepojili aj zemské čakry a energia sa ťahala od nôh celým telom. Cítila som meridiány v tele a krásne teplo a pocit prepojenia. Večer ako som zaspávala sa mi podarilo dostať do stavu vnímania jednoty. Nekonečný pokoj, vnímanie sa ako súčasť nekonečného bytia, nedá sa ten pocit ani opísať. A tak som zaspala.

Sníval sa mi pozoruhodný sen. Nebo bolo plné lietadiel, ale neboli z našej doby. Z vrchnej časti mali akési kovové antény pospájané do zvláštnych tvarov a vyzerali ako kozmické lode. Keď som sa na ne dívala, niekto mi povedal, že tie lode sú tu už dlho, len sa na ne nepozeráme správne. Cez noc ich vidíme svietiť ako hviezdy a cez deň sú na oblohe pripravené k transportu. Prišiel nejaký človek a pýtal sa na môjho brata . Zatajila som kde sa nachádza. Pozrela som na bratovú kartu, kde mal napísané meno a bolo zašifrované. Potom som pozrela som na kartu niekoho iného a tiež bolo zostavené zo slabík a a pomlčiek a v každom mene sa v strede nachádzalo písmeno Q. Bolo to čudné. Znova som pozrela na tie lode na oblohe a mala som pocit, že vyzerajú akoby boli v jemno hmotnej úrovni. Teraz som si uvedomila, že tento sen sa znova odohrával na ulici môjho rodného domu, kde sa udiali skoro všetky moje kozmické sny. Zatiaľ som na význam týchto snov neprišla, čo mi tým podvedomie naznačuje.  :roll: