Pochovaná za živa…

Ak sa vám niečo sníva a vy sa zobudíte, uvedomíte si snový dej, príde vám ten obsah na prvý krát bizarný. No, ak si začnete snové symboly lúskať zistíte, čo Vám podvedomie chce tým snom povedať.

Nad ránom som snívala sen… manžel ma chcel pochovať zaživa. Mala som si dobrovoľne ľahnúť do zeme a on by ma zakopal. Skúšala som si aj, ako sa leží v truhle. No stále som hľadala spôsob, ako sa z tejto situácie dostať. Nechcela som si nechať vziať dobrovoľne svoj život, no nevidela som iné východisko.

Pozerala som na nočnú oblohu, akoby som čakala na nejaké znamenie. V diaľke vytryskol ohňostroj s nápisom Happy… a potom prišli blesky…boli krásne. Vzlietla som k oblohe, že si zalietam medzi bleskami a ak ma má nejaký zasiahnuť, bude to Boží zásah, že mám odísť z tohto sveta. Vôbec som sa nebála a užívala som si to.

Ako som si lietala medzi bleskami videla som v oblakoch ľudí, ktorý sú uväznený v tých bleskoch…vždy okolo siluety človeka bol jasný blesk. Zopár z nich som zachránila a ďakovali mi. Medzi nimi bol aj nejaký princ a sľuboval mi niečo za odmenu…už ani neviem čo. Potom som sa zobudila.

Výklad: Môj muž poukazuje na nejakú vlastnosť, ktorou sa prejavujem ako on … mám ju pochovať, lebo mi už neslúži…som si toho vedomá, ale aj tak hľadám cestu ako to neurobiť.

Hľadám odpoveď a na nočnej oblohe sa objaví žiara svetiel s nápisom Happy…byť šťastný.

Chcem sa oslobodiť a tak vzlietnem na oblohu plnú bleskov. Lietanie patrí do kruhu obnovy- riadená imaginácia, kedy sa vzdávame svojho ega a konáme za seba. Blesky sú odozvou Boha, jeho prejavu, buď vám ukazuje vašu deštrukčnú silu, ktorou sa ničíte, alebo silné žiarivé blesky poukazujú na poznanie a múdrosť, ktorú si nesieme v sebe vďaka jeho Božej iskre v nás.

Záchrana iných ľudí je personifikácie vlastností snívajúceho, obetovaním pochopením a súcitom asimilujeme vyššie ideály a zachraňujeme akúsi časť v nás pre mňa mužského duchovného anima (muži zachraňujú ženskú duchovnú animu).

Vzdať sa niečoho čo neslúži, prijať to, oslobodiť sa od nefunkčných vzorcov a uvedomiť si kým sme, našu podstatu a z nej sa prejavovať.

Nech Vás sila ducha sprevádza cestou srdca k poznaniu seba samého a skutočnosti .

anitraM

6 myšlienok na “Pochovaná za živa…

  1. Ahojky Maťa ……
    Mne sa stále sníva s otcovou mamou a jeho bratom ……..aj keď so ich patrične pochoval , stále sa mi s nimi sníva , ako frfľú nad tým ako to v ich dome Junior poupratoval s partnerkou ………..vždy sa mi pri tom sne zastaví rozum , ako môžu mať takú energiu , veď sú pochovaný , prešli kremáciou ……..tak isto sa mi sníva s matkou mojej mami …….stále je tu na tomto svete …….starne a tak ju vidím ……už je ako usušená slivka , no má v sebe toľko ZLA ….je smutné ako sa moji blízky držia tohto sveta ………..za čo , na čo ………keby mali hrad , alebo dáku tvrz s voľnosťami …….len od Valachov sme mali slobodu , nikdy sme neboli nevoľníci ani poddaný , vždycky sme mali hojnosť , ničím sme netrpeli …….nerozumiem tomu ………..rád som si čítal Tvoje písmenká ………Pa. R.

    Liked by 1 person

  2. Ahoj Radko…už ako som si čítala ten sen mi došlo, že ti ukazuju nejaké vlastnosti, ktoré znova obžili. Sú to vlastnosti, ktoré si neprijal u nich a nejakým spôsobom sa prejavuješ aj ty tak..nehovorím doslova a v rovnakých situáciach, ale oni ťa na to upozorňuju. Sú to zväčša vlastnosti, ktoré si ani neuvedomujeme, že sa tak prejavujeme. 🙈V čase, ak ti prídu do sna, skús si uvedomiť ku komu si aký postoj zaujal..buď priamo alebo len v myšlienkach. Podvedomie ti dáva najavo, že sa tak prejavuješ a hladá vhodnú symboliku, aby si si to uvedomil. Ak si to uvedomíš…sny sa vytratia.

    Nedávno som dala článok na snovú stránku a tam to tiež opisuje :

    Druzí lidé v našich snech

    Sú rôzne sny s tými, čo už nežijú…ak stoja pri nás a len vyžarujú pokoj a lásku, prišli nás podporiť v ťažkej chvíle, ale ak poukazujú na nejaké činy, či konkrétne udalosti ako žili, tak ukazujú na oživené závsilosti a prejavy a nám ich len zrkadlia.

    Vieš, že niektoré moje písmenká si aj ja rada prečítam po čase, ak natrafím na nejaký môj článok, či komentár a divím sa …fíha, kde som toľkej múdorosti našla. 🤩

    Maj sa pekne a nech máš aj plodné sny. 😇

    Páči sa mi

  3. Ahojky Maťa……
    Vonku je nádherne užil som si dopoludnie vo vinohrade , strihal som vinič …..stále mám však na rozume aby som to v mojom zdravotnom stave neprepískol , stále mám na mysli Zuzkine varovanie pomaly ďalej zájdeš a u mňa to platí stokrát ……..no je vonku nádherne , dnes už pred jedenástou som bol iba v tričku , nielenže lietali včeli , no lietali i motýlí …… aj keď JAR nemusím , je to obdobie najväčšieho náporu práce , strihanie stromov, vinohradu , sadenie atď , atď…………ak to jeden deň prepísknem s aktivitou ,tak i dva dni sa dávam do kopy ………..snový Svet , mi dačo hovorí a ja neviem čo ……..už sa začali rovnaké sny aj u maminy …….dnes sme sa o nich bavili pri žehlení fólie na skleník ……….vôbec sa v tom neviem zorientovať a to som mal inak haluzné sny a sny ktoré sa do bodky splnili …….tvoj pohľad ma zaujal , niečo na to bude………..Ďakujem ……………

    …….úžasná muzika ktorej sa neviem nabažiť ……..nádherná kamera na jeden záber , treba sledovať tieň …….. stále si ich spievam …….dnes vo vinici ma napadali smiešne cover verzie pesničiek ……namiesto slov v rozprávke Volajú ma Macko Uško …….som si spieval volajú ma Macko Rúško ………..a namiesto slov v pesničke k Bambuľke som si spieval Dedo Jozef dostal zlatú žilu ako svet ………….. je nádherné ak sa stretne Portorikánéc z Mormónom , ortodoxným židom a ryšavým Írom ortodoxným katolíkom……………………Pánbožko ( u nás Ištenenko má VŠETKÝCH RÁD ) ……………Pohohový večer a vďaka…………….. R.

    Páči sa mi

  4. Tá hudba je veľmi príjemná…taká barová…ďakujem nepočula som ich ešte. občas aj mňa napadajú slovné spojenia od veci a vidím, že fantázia funguje o sto šesť. :o) ale treba si život spestrovať aj takýmto spôsobom a nebrať ho vážne. Hej jar je najviac práce a vy keď máte vinohrad o to viac. No však… všeho s mírou…tak nepreceňuj svoje sily.

    Tie sny… občas aj mne chodia sny upozorňujúce a hneď sa dejú,no v poslednom čase sú to skorej myšlienky…príde na niekoho a už s ním niečo riešim, alebo sa ozve,…bo ukáže sa obraz niečoho a deje sa, či vnemovo. rýchlo sa zhmotňujú veci..mentálna energia je teraz veľmi silná, preto je dobré uvedomovať si na čo myslíme a čo si želáme.

    Tie sny s tvojimi zosnulými a ťažkými energiami…skús si vždy vybaviť, čo ste riešili, či preberali v rode 2 týždne dozadu..možne ste niečo za nich spomínali, ich majetky, problémy životy, nejaké situácie.. a preto sa v snoch ukážu a vyjavia ich postoje…sú to staré programy, ktorými oni žily, lebo tak boli od svojich predkov naučený..a v snoch nám ukazujú, že istými črtami sa aj my tak prejavujeme a to v nás z času na čas ožíva.

    Užívaj si slniečka a krásy dňa. Maj sa…:O)

    Páči sa mi

  5. Ahojky Maťa…….
    Vďaka za Tvoj pohľad ………..samé od seba ma to vlastne napadlo , mal som to pred nosom a vôbec ma to neťuklo , tým strihaním vinohradu , mi to celé došlo ……..tatko na jeseň dostal porážku , našťastie sme si to hneď všimli a volali sme RZPéčku …….z nemocnice došiel v obstojnom stave , síce dopletený , ale vedel sa najesť ísť na WCko , no poslali ho s takým silným zápalom v krvi , že po štyroch dňoch nám nám prestal chodiť ……….našťastie nášho obvoďáka zastupovala iná lekárka , urobila mu rozbory a tri týždne nám ho v Nitre dávali do kopy ……prestal chodiť , len vegetoval ……kŕmenie , plienkovanie , na mňa masaker ………zvládli sme to a najkrajší Vianočný darček bol , keď sme ukecali tatka , aby sedel na Vianoce pri stole s nami na vozíku ……polievkou som ho nakŕmil , kým som dojedol ja , mamina mu naporcovala rybu a nabrala šalát ………sám od seba zobral do ruky vydličku a všetko zjedol , keď sme sa pýtali na jeho Vianočné prianie , povedal , že chce na Jar sedieť vonku na lavičke …….. no a vďaka jeho usilovnosti , pomoci rehabilitačnej sestry v piatok vyšiel von ,,,,,,vonku som ho radšej vozil na vozíku , popozeraj si svoj zverinec , huluby , hydinu , zajace , no a ja teraz mám na starosti všetko …….máme aj veľkú záhradu a veľký ovocný sad , predtým som sa pri strihaní stromov hádal s otcom o každý konárik , teraz som to urobil podľa seba a tak isto i s vinohradom ……. AK DVAJA ROBIA TO ISTÉ , KAŽDÝ TO ROBÍ INAK …………… Pohodový večer. R


    ( ……neviem sa ich nabažiť ………Mormón , Portorikánec, Žid , a katolícky Ír……..úžasná kombinácia Sveta………. napadol ma jeden vtip:
    V aute sedí Vietnamec , Skín , Cigáň a Ukrajinec.
    Kto šoféruje????
    ………policajt 🙂 ………psssssssssst už som ticho………)

    Liked by 1 person

  6. ich hudba je naozaj chytľavá..príjemná.

    No vidíš..vnútro nám ukáže, ak chceme poznať odpoveď a tak si nájde spôsob, ako nám vyjaviť pravdu :o) Ide o starý program jeho videnia sveta, formy práce a prejavu(,poučovania, frflania.).. ty máš zase ten svoj. A v konečnom výsledku je to urobené.

    Som rada,. že sa tatino z toho dostal, len nech sa šetrí..Drž sa aj ty a dávaj na seba pozor. :O)

    Páči sa mi

Pridaj komentár