Hra podvedomia

Už druhý deň ma bolí hlava, nič nezaberá a viem, že to ma súvis s meniacimi sa energiami. Nad ránom som mala zaujimavé sny, v ktorých sa mi rozdvojovali reality.

Prvý sen: som v kancelárii v minulej práci a rozprávam sa s kolegyňou, no zrazu sa ocitnem v horskej krajine s výhľadom na nejaký zámok. Pýtam sa kolegyne, kde to sme a ona odpovedá, že v práci. To, čo vidím je len moja projekcia. Moje vedomie je akoby rozdvojené, lebo vníma aj priestor v práci a aj horsku krajinu. Tie pocity sú tak živé aj realita krajiny vyzerá skutočná.

Druhá stopa sa odohráva v inom prierstore, v ktorom som s nejakým neznámym mužom. Vnímam krajinu, kde sa nachádzam, ale podvedomim , či inou časťou vedomia som úplne na inom mieste. Pýtam sa toho muža v tom priestore, či toto čo vidím je skutočné, no nevie mi odpovedať, akoby aj on bol dezorientovaný. Zrazu vidím oranžový záblesk svetla a ten ma vrátil na minulé pracovisko do chodby nemocnice do pôvodnej reality.

Tretia stopa súvisela s iným snom, ktory som nedávno mala. Videla som seba, ako spím a upádam do hlbšej hladiny vedomia a začína sa mi snívať sen.

Neviem, ktorou bránou snívania som prešla, či prvou alebo druhou. No v tom predošlom sne o snivani som mala sen vo sne a v tom sne sa mi snívalo, že snívam a postupne som sa budila zo snov vo sne a uvedomovala som si, že to bol len sen a nie skutočnosť.

Teraz si vybavujem, že hra podvedomia a vnímania reality začala už cez deň a to pri rozprávke, kedy som pozerala jednu scénu a rozmýšľala nad ňou, či za branou je skutočne lúka alebo je to len kulisa, lebo obraz mi splýval dvojako. Druhý krát sa to udialo vonku. Pozerám do diaľky a vzduch sa vlnil v istej časti, akoby sa otvárala brána času. 😅 Viem, že toto sa deje pri vyšsích teplotach, ale bolo to zaujímavé.

Po zobudení som si analyzovala sny, čo mi tým chce podvedomie povedať. Vyskočili mi najskorej tie deštruktívne obrazy, či sa moje vedomie nerozdvojí a budem za blázna, ktorý vidí, čo v skutočnosti tak nie je. No naskočila myšlienka, že sny v skutočnosti ukazuju na iné veci a tak ma napadlo, že možno mám vidiet veci , ktoré su už v inej realite, ako tá , ktorú žijeme, čo mi prišlo prijatelnejsie.😅 Už som podobný zažitok mala, že sa moje vnímanie rozštiepilo na 2 časti, ale to bolo počas cestovania vnútrom vo vedomom stave.

Nech Vás sila ducha sprevádza cestou srdca k poznaniu seba samého a skutočnosti .

anitraM

9 myšlienok na “Hra podvedomia

  1. Milá AnitraM, podľa mojich poznatkov z NDE fenoménu, prežitej klinickej smrti a VŠ šúdií
    Tvoje bolesti hlavy a rozdvojenie reality spôsobuje dizharmonia funkčnosti mozgových hemisfér.
    Navrhujem VNO-epifýzny impulz na báze hexagonovej životnej energie formou energetického supergroudingu……

    Páči sa mi

    1. Dobry den Jožko…ak su geomagneticke burky..citim to a reagujem bolestou hlavy alebo nespavostou..zvacsa to trva 3 dni v kuse. Teraz su nejake lunarne cykly a viac ludi vnima tazobu a neurologicke problemy..ten sen bude mat suvis s niecim inym…ak som vonku. Bolest nevnimam..no vo vnutre hej. Je to tlak.na korunnu cakru a nic nezabera😒…no dakujem za vas pohlad..🥰ale neviem s tymito vecami pracovat.. co popisujete.

      Páči sa mi

      1. Kňažky poznali atlantsko*egyptskú Karnak terapiu, ale kvantový entanglement a hexagon wikipedia vrátane
        Platonovskej posvätnej geometrie sú pre naše súčasné poznanie bližšie ……..škoda, že ste tak ďaleko, duálne cez impulz do vyšších čakier- supergrouding stromu života,
        by sme možno našli niečo aktuálne …..

        Páči sa mi

      1. ZáKON žIVEJ tHELEMY je možné nájsť na GOOGLE -heslo…. ……korešponduje so zákonom AGAPÉ cez uhol pohľadu vlastnej životnej cesty a vzťah jing-jang aj naše bolesti hlavy, podľa biologických princípov…..

        Páči sa mi

Pridaj komentár