Spánek a snení s Jozefem..

Jaký je spánek člověka? Kam cestuje jeho duše? Co je to snění a kdy k němu dochází? Toto všechno jsou otázky, které si běžně lidé pokládají a ne vždy nalézají uspokojivé odpovědi. Ruda v rozhovoru s Josefem rozkrývají toto téma jako jeden z možných pohledů především pro ty, kteří našemu povídání rádi naslouchají.

4 myšlienky na “Spánek a snení s Jozefem..

  1. Zdravim pane jozefe slisel jsem hodne vasich povidani o vsem moznym a pokazde poukazujete na edgara cayceho muzete mne rict proc mu tak vjerite ve vsem skoro vice nez li jezisi kristu mate nejaky hmatatelny dukaz o jeho neomylnosti jinak vas posloucham velice rad preji bozi pokoj Tibor a Anglie

    Páči sa mi

    1. Milý Tibor…svoju otázku si nasmeroval zlým smerom…ja som video Jozefa uverejnila na svojom blogu…takže tu ti pán Jozef neodpovie…Veľa ľudí sa stotožnuje s učením rôznych ľudí, lebo ich pravdy , na ktoré prišli vnímajú rovnako. Teda sú zástancami ich učenie..pre niekoho je vzorom Osho, pre niekoho zase iný duchovne pracujúci, ale pravdu máme hľadať vo svojom vnútre a o tom to je. 😉

      Páči sa mi

    2. Edgara som nečítal ani nepoznám jeho myšlienky, to čo píšem sú informácia z môjho multidimenzionálneho podvedomia po NDE………a po smrti mojej manželky … 60 rokov spolužitia,
      už som v symbióze VEDY – kvantová fyzika-informatika a VIERY -Ježišove posolstvá pre dar môjho života a moju rodinu….

      Páči sa mi

Pridaj komentár