Tretinu života prespíme…

Když skončí den, spíme. Ve skutečností trávíme plnou třetinu života spánkem, což je brilantní součástí Božího plánu, protože spánek otevírá celý nový svět, aby nám mohl sytit, informovat a rozšiřovat duši. Ve spánku si naše vědomá mysl dává pauzu a dovoluje naší podvědomé mysli, aby za ni převzala otěže. Jeden z primárních způsobů, jímž se projevuje naše podvědomí, jsou sny.

O interpretaci snů existují stovky teorií a zpracovaly se o nich tisíce studií. Já sama jsem interpretaci snů studovala, četla jsem o ní, dělala výzkumy, a také jsem ji vyučovala. Z větší části věřím, že teorie gestaltu (to je jeden z psychologických přístupů, vzniklých v Německu) se pravdě blíží nejvíce. Podle této teorie jsou všechny prvky vašich snů součástí vás samých, a jsou odděleny v podobě symbolů, abyste je mohli zkoumat a pracovat na nich. Sny se dělí na tři kategorie: odreagování neboli vypouštění přetlaku, přání a prekognice, vědění věcí předem.

Odreagování ve snu vypadá tak, že vaše podvědomí vypouští všechny emoce, s nimiž se vaše vědomá mysl nevyrovnala a nevyjádřila je. Když se vám zdá sen, který je o nějakém zvláště silném citovém hnutí – vzteku, zármutku, vášni, strachu, zmatku, zahanbení – je to signál z vašeho podvědomí, že je čas se s tímto citem utkat a v hodinách bdění ho vyřešit. Odreagovací sny jsou ohromný bezpečnostní ventil. Mohou být také velmi nápomocným, vodítkem k nějaké důležité nedokončené citové záležitosti, která vyžaduje vaši pozornost.

Sny – přání jsou přesně to, co tento výraz říká — někdy, jak se praví v jedné krásné písni, je sen skutečně přáním, které formuluje vaše srdce, zatímco vy spíte.

Před lety mi jedna nešťastně vdaná klientka vyprávěla o snu, v němž se ocitla sama s Robertem Redfordem. Byli v krásně zařízeném obývacím pokoji, on měl na sobě smoking, ona splývavé plesové šaty, oba ve stylu filmu Velký Gatsby, a tančili spolu valčík. Ještě když mi o tom vyprávěla, byla trochu bez dechu. Jsem sí jistá, Že v sobě chovala nepatrnou jiskřičku naděje, že jí potvrdím, že je osudem předurčeno, aby byli ona a Robert Redford spolu.

Skutečný význam toho snu vyšel najevo, když jsem se jí zeptala, jak se v tom snu cítila, když s ním tančila valčík. Odpověděla: „Hezká. Půvabná. Milovaná. Žádoucí. Bezpečná.” Všechny pocity její duše toužila prožívat, ale manželství jí je nedokázalo nabídnout. Když se nedopustíme chyby a nebereme sny – přání příliš doslovně, mohou vrhnout neocenitelné světlo na přání, která jsme možná ještě ani samí pro sebe neoblékli do slov.

Například sexuální sny vůbec nemusí být nezbytně o sexuální touze, nebo o tom, že pro nás má partner ze snu nějakou, kdesi v hlubinách duše pohřbenou, přitažlivost. Většinou je v nich obsažena touha po větší důvěrnosti a důvěrné blízkosti v životě, což vůbec nemusí být blízkost tělesná.

Sen o novém domě neznamená, že byste měli ráno vyskočit z postele a vyvěsit na svůj dům cedulku „Na prodej.” Může to znamenat, že je něco ve vás, u vás nebo o váš (konec konců, vy tvoříte to, kde bydlíte, bez ohledu na to, v jakém domě to je), co toužíte změnit. Sen o tom, že rodíte, rozhodně není náznakem či pobídkou, že máte okamžitě přijít do jiného stavu. Ten nový život, který jste porodila, to může být váš život, může to být nějaký výborný nápad, který co nevidět přinese plody, nová duchovní hloubka, kterou jste v sobe začali odhalovat. Soustřeďte se vždycky spíš na celkový pohled z výšky a v souvislostech, nei na podrobnosti svých snů – přání. Překvapí vás, jak mnoho se můžete naučit o sobě a o tom, co sí doopravdy přejete.

Třetí typ snů, prekognice, neboli vědění věcí předem, znamená sny, které předpovídají některé momenty v budoucnosti, budoucí rozhovory nebo události. Už jsem přestala počítat ty klienty, kteří mi kdy řekli: „Já ve snech nedokážu předpovídat budoucnost — nejsem žádné médium.” Ale na to nemusíte být médiem.

Nezapomeňte, že vaše duchovní mysl zná váš Životní náčrt. Ona ho vytvořila. Takže nikdy nepodceňujte, čeho všeho jste ve spánku schopni. Pokaždé, když se vám bude zdát sen, o kterém si myslíte, že by mohl být nějakou předpovědí, zapište si ho a zápis někam, uložte. Když si z toho uděláte běžný zvyk a budete trpěliví, čeká na vás magické překvapení.

Z knihy  Sylvia Browneová CESTA NA DRUHOU STRANU

7 myšlienok na “Tretinu života prespíme…

  1. Ahoj,

    chcem ta pekne poprosit este o vyklad tohto sna.

    Snivalo sa mi, ze som bola s kamaratmi vonku. Zrazu jeden byvaly spoluziak zo zakladej, ktore ho som dlhe roky nevidela, bol v nejakej jame pod zastavkou a cihal tam ludi. Neviem, co sa stalo, ale zrazu nejaky zlocin zhodil na mna a zacala ma nahanat policia. Utekala som velmi dlho, z mesta som sa dostala az na nejaku vidiecku cast. Pamatam si, ze aj ked som utekala tak som si hovorila aka je ta priroda krasna. Bolo tam vela zelene, schodiky, ktore boli vytvorene z travy. Dostala som sa az do nejakej dediny, kde bola nejaka rozkosna chalupka. Rozhodla som sa tam schovat.Bola tam nejaka miestnost, kde bolo niekolko drevenych posteli a na nich take tie stare periny z paperu. Ta babka, co tam byvala mi najprv povedala, ze ma tam ukryje. Potom jej niekto nahovoril nieco a uz ma tam ukryt nechcela. Schovala som sa do jej garaze, teda nebola to garaz, ale nejaky pristresok, kde bolo drevo a suciastky z auta.Tak som sa tam chcela schovat, bola tam strasna zima a nieco tam bolo potom uz s mojou rodinou, ze to zacali riesit, aby sa ukazalo, ze som nevinna a nakoniec som sa ocitla doma, ale stale som sa musela schovavat.

    Nevies, co to moze znamenat?

    Dakujem

    Páči sa mi

  2. Ahoj,

    dnes sa mi snival dalsi sen. Kracala som do kostola, pred nim stala moja babka a krstna. Krstna mama mala v ruke cigarety a pytala sa ci si dam(musim sa priznat, ze zo stresov z poslednej doby si niekedy zapalim, aj ked mam z toho vycitky). Krstna ani babka v skutocnosti nefajcia. Ja som cigaretu odmietla. Isli sme do kostola. Boli sme tam povacsine my z rodiny a potom este nejaki ludia. Viem, ze jedna sesternica chybala a hned som si to vsimla. Ani neviem za co sme sa v kostole modlili, ja do kostola uz niekolko rokov nechodim. Viem vsak,ze sme to opakovali niekolko dni po sebe a mam pred ocami svoj obraz ako kracam ku kostolu, vojdem do neho, sadnem si alebo klaknem, zlozim ruky a mam pred ocami babku a krstnu ako sa modlime.

    Potom som mala dalsi sen. Niekde sme boli a bola tam aj sesternica( ina ako z predchadzajuceho sna). Bola na nejakej oslave u mojej kamaratky a dala jej vianocny darcek. Nieco jej nakreslila.Bola tam krajinka alebo mesto a z vrchu toho mesta sa na nu pozerali macky a psikovia. Nechapala som preco jej dala darcek, ked sa nepoznaju. Vsetci si tam davali darceky, ja som ziaden nedostala.Bola som z toho trochu smutna. Bolo to rodinne stretnutie v nejakej chatke. Chatka bola drevena, velmi pekna.Potom som isla domov a ked som sa pozrela z okna tak na nasom pozemku, ktory mame oproti domu, bol postaveny dom. Ten dom sa mi strasne pacil, bol postaveny v modernom style, mal velke presklene okno. Videla som v tom dome vianocne ozdoby a deti a rodicov. Tiez vnutro bolo z casti drevene.Tusim tam bol aj vianocny stromcek. Deti mali biele pyzama s cervenymi prizkami ako su na vianocnych lizankach v americkych filmoch.Posobili velmi spokojne, ich matku som tusim nevidela, ale videla som deti na prizemi, cele vysmiate a taky vysmiaty bol aj ich otecko a potom sa rozbehli hore schodmi. Viem, ze som si povdzychla aki su stastni a priala som si, aby som mala aj ja niekedy deti a taku rodinu.

    Páči sa mi

    1. Do kostola chodíme odovzdávať svoje hriechy prosby, zbavujeme sa toho, čo nás ťaží, aby sme v sebe mali pokoj…takže ide o obetovanie niečoho svätského v prospech budúceho duchovného vývoja v nás. Babka a krstná cigaretou poukazujú na nejakú závislosť, ktorej sa máš zbaviť…cigareta je len presonifikácia. Sesternica čo chýbala ,môže byť symbolom nejakej chýbajúcej citovej časti teba, ktorá nemá potrebu sa zúčastnovať takej obete. Opakovaním chodením do kostola ti je ukázané, že máš zo seba niečo ťaživé uvoľniť.

      Oslava …duchovný človek na oslavy už nechodí..takže sa to týka citovej ,a lebo pudovej roviny v tebe. Sestrenica podarovala obraz(niečo zo seba, čo vytvorila dušou a ukázala tak na vnútorný stav teba) Pes a mačka sú sex. symbole, pudové zaťaženie. Darčeky vo sne je lepšie dávať ako dostávať, ale ty sama si ani nedostala, ani nedarovala. To že sesternica dala neznámej osobe darček ti ukazuje, že môžeš potešiť niekoho aj úsmevom, či niečim iným, bez toho, aby si ho poznala…vnieť do neho radosť. To ako sa ľudia obdarovávajú v tebe vyvoláva pocit, že ty sama nie si šťastná..len prečo vianoce, keď s ato už udialo?…sklamalo ťa niečo v tom období? Tak isto pohľad na domček v ktorom býva šťastná rodinka…tu je zobrazená tvoja túžba.

      Páči sa mi

  3. Spolužiak predstavuje niečo, čo sa ozýva z minulosti z pudovej časti teba a útočí na tvoej myšlienky…si obvinená z nejakého zločinu, ktorý si nespáchala…týmto nás podvedomie vedie k tomu, aby sme si uvedomili svoje chyby, ktoré sme vykonali a nie sme si ich vôbec vedomý..ak trest príjmeš, príde uvedomenie, že ide o nejaké karmické vyrovnanie niečo. Utekáš preč..chceš sa schovať do vnútra seba samej, ale znova sa schovávaš za svoju pudovosť(periny postel), ale tvoja nadobudnutá múdrosť(babka) ťa už ukrývať nechce, lebo to vidí ako nesprávne…ukrývať sa v garáži…ide o oddalovanie sa vyriešenia konfliktu…garáž so súčiastkami…rozbitie nejakého vzťahu z minulosti…zrejme aj ten spolužiak bude presonifikáciou niekoho, s kým si mala vzťah v minulosti a skončilo to utekáš pred tým, nemáš to v sebe vyrovnané. Sama seba presvedčuješ o nevine(rodina ako celok v tebe), ale aj tak sa schovávaš, lebo nemáš odvahu výsť von na svetlo a veci v sebe vyrovnať.

    Páči sa mi

Pridaj komentár