Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt real dreams

Ak vám vaše dieťa pripomenie kus seba, tak sa vnútorne pousmejete a poviete si,  v čom všetkom bude ešte po vás.😀 U mňa sa to deje skoro stále, raz  u jedného syna a potom u druhého. No teraz som zostala prekvapená  a uvedomila som si , že  v tom istom veku ako je teraz môj syn, aj ja som mala silné sny, ktoré sa plnili. Lenže mňa to tak veľmi ovplyvnilio, že som túžila viac nesnívať a nevedieť , čo sa udeje a tak moje podvedomie na nejaký čas zaspalo spánkom šípkovej Rúženky. 

Včera mi volal mladší syn, že náš psík narazil do zárubne a rozbil si hlavu. Keď prišiel straší syn  zo školy, rozprávala som mu o tom a on mi povedal, že sa mu to snívalo. Vraj vo sne videl nášho psa, ako sa rozbehol a narazil do steny. Potom mi povedal, že v pondelok sa mu snívalo, ako šoféroval a videl nejakú dopravnú nehodu. Prišiel do triedy a na hodine im triedna vravela, že ich spolužiak mal autonehodu, ale najviac to zasiahlo auto, čo bolo veľké šťastie.  Pozerám na neho a pokrútila som hlavou : “Bóže, ty si ako ja!”

Keď som urobila vodičák, povedal mi, že sa mu snívalo, že som si kúpila čierne auto a ja som sa smiala, lebo čierne som nechcela….no a jazdím na čiernom aute.😀  Keď on robil vodičák, tak  ráno pred skúškami mal sen, ktorý sa aj vyplnil…vodičák urobil. Hmm..

Nad ránom som mala sen…chodila som po meste plnom ľudí a videla si na krku zo zadu  na ľavej strane akýsi hrbol…povedala som si, že to bude zápal a že si to vyliečim. Zobudila som sa a cítila, že ma bolí veľmi krčná chrbtica a striela mi to do hlavy.   Hmatala som si po ňom a našla si medzi 2-3 stavcom vychýlenú platničku. To je ten hrbol zo sna. Predzvesť o bolesti som už raz v jednom sne mala, ale tam ten symbol nebol takto priamy.Niekedy sa tie sny plnia až závratnou rýchlosťou…nemyslíte?😀