Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt walking on  sea
Vedieť byť nad vodou je umenie.

Cez víkend som mala neobvyklý sen, ktorý sa už vyplnil a teraz vidím jeho prepojenie s článkom, ktorý som práve dávala na blog.  Chodila som po mori, no more bolo celé pokryté modrou plachtou z latexu, či z gumy…proste z niečoho. V ruke som si niesla podložku, na ktorú som si chcela sadnúť a relaxovať. Bolo mi divné, že plachta nás udrží nad hladinou, no dôverovali sme jej. Miestami, akoby boli malé bodky, cez ktoré prenikalo trocha vody, ale nemala som z toho obavy. Potom prišla búrka niekde v diaľke , more začalo robiť väčšie vlny, plachta sa viac dvíhala a ja som varovala ostatných, aby išli radšej na breh, lebo hladina bola nepokojná. Na to som sa zobudila.

V prvom momente ma napadlo, že zrejme budem nad svojimi emóciami, nebudem sa v nich kúpať, ani topiť, len vnímať , že sú a že sa aj búria. Chodiť po vode je snaha odosobniť sa od pudov a citov..modrá plachta mi príde, ako symbol vnútornej múdrosti, ktorá ma drží nad hladinou…nad emóciami, aby ma nepohltili. Keď som mala naposledy sen s morom…plavila som sa na loďke a varovali ma pred žralokom..ten sen sa tiež presne vyplnil. Pozerám, že moja Luna je v 12. dome podvedomia  v Rakovi, čo sú  dosť citlivé emócie a presne aj ukazuje, kde vzniknú.  Milujem svoje sny a hlavne, ak im viem  porozumieť. 😀

Sebiánsky symbol  Raka vraví:

1° :  Námořníci na širém moři se vzdávají a stahují vlajku. Krize autority, která má sklon podmaňovat si jedincovo já a vnucovat mu podle vlastních představ o účelnosti svoji oblast zkušeností.

 

