Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt žena vo vode
Čo mi ukazuje podvedomie

Práve som si pozerala, aké mám postavenie planét v Tranzite, lebo už 2 týždeň riešim entity, duchov, cudzie napojenia, vlastné, odprevádzanie ducha do svetla a už mi to vliezlo do sna. Hovorím si, aké zase obdobie mám, čo si priťahujem zase, keď takéto veci musím riešiť. Viem, že minulosť nás dobieha a sú to veci, ktorými som zrejme v minulosti duše žila, ale viac nechcem..mám rešpekt pred takými vecami. Ale k snu.

Prišla som do nejakej kolónie, akoby z minulosti , ale asi sa mi tam nepáčilo a tak som sa otočila a išla preč. Jeden chalan sa rozohnal a hodil po mne z drôtov spletené kruhy a špirály vo veľkosti asi 60 cm. Toho chlapca poznám, je od nás z dediny a je trocha mentálne narušený, tak som si povedala, že aj tak ma netrafí a vzlietla som do vzduchu a letela preč. Lenže ten kruh rotoval a akoby bol aktivovaný a musel sa ma dotknúť. Lietala som  do bočných ulíc, menila smer, ale kruh som mala stále v pätách a trafil ma. Chlapec vyváral nové kruhy a hádzal ich po mne  …snažila som sa ich silou vôle zastaviť, ale uvedomila som si, že chlapcova vôla je silnejšia a ja ich ovládať neviem…ak som chytila kruh a hodila ho naspäť , tak letel len kúsok a spadol…tak som to vzdala a letela rýchlo preč. Vletela som na miesto, kde už kruhy za mnou nelietali a počula som, že je to miesto nikoho…bolo tam plytké more, biely piesok a tak som sa snažila letieť nad morom, len tam som strácala silu a more ma ťahalo na zem. V ňom stála mladá žena v bielej košeli a pýtala sa ma, či ju vidím, lebo ona nie je živá, ale duch. Povedala som , že hej a pozrela som sa šikmo na druhú stranu pláže, kde boli tiež ľudia, ale mali farebné veci, uteráky, plavky, akoby to bola druhá strana, kde bol život. Ignorovala som ju ,  vyšla som z vody von a zobudila som sa.

Takže , ak si vykladám sen…

Kolónia ľudí je niečo z minulosti….Lietanie je oslobodenie sa od niečoho, únik…spletené drôty do kruhov sú prepletené energie z minulosti , ktoré sa ma dotýkajú…čím ďalej som, tým sú slabšie…miesto nikoho s plytkou vodou, bielym pieskom je krajina duchov , ktorý majú nejaké emócie a tie ich tu držia. Ignorovanie..je môj nezáujem venovať sa týmto veciam.

Čo mi tým podvedomie vraví? Asi viem…nadarmo sa mi neotvorila brána svetla pre čakajúceho ducha, ale o tom bude iný článok.  Energie ma dobiehajú a nedá sa pred tým zatvárať oči. …ale aj tak som vďačná za svoje sny.

Môj Neptun v Rybách je teraz na 10,14 ° a podľa Sebiánskych symbolov to značí: Letec prolétá velkou rychlostí skrze mraky.Ovládnutí přírodních sil, které umožňuje stále více rozvíjet vztahy mezi různými oblastmi.

Neptun v Rybách: Zde je tato planeta ve svém znamení, (je jeho regentem). Člověk je idealistický, často silně nábožensky založený a mívá také dar přirozené víry. Bývá soucitný a charitativní. Jeho zvláštní schopností je mystická síla modlitby, která ale funguje výborně pouze v případě, že není používána záměrně, tedy za účelem dosažení konkrétního cíle. Tento princip je třeba poněkud rozebrat: pokud nám onemocní blízký člověk a my se s upřímným úmyslem pomodlíme za jeho uzdravení, je všechno v pořádku a účinnost této modlitby byla kdysi dokonce vědecky testována v USA v katolické kongregaci s pozitivním výsledkem. Jestliže však zaujmeme přístup typu “hm, babička jde dneska na operaci, tak já se tedy pomodlím a bude všechno v pořádku”, pak téměř jistě svému příbuznému nijak nepomůžeme. Nejúčinnější modlitba je taková, která je upřímná, spontánní a bez očekávání jakéhokoli výsledku. A právě takto postavený Neptun jí navíc dává obrovskou sílu. Cesta k osvobození a osvícení zde povede zejména přes zvládnutí modlitby jakožto prostředku, od kterého nikdy nic neočekáváme a ke kterému přitom přistupujeme spontánně a s důvěrou.

Tak snívajte krásne sny a  snažte sa aj vy pochopiť svoje podvedomie, ktoré sa nám skrz sny prihovára. ….anitraM

