Ak pracujete zo svojimi snami a ste snivec vidíte, ako začínajú byť osobné a týkajú sa toho, čím žijete. Nedávno som mala neobvyklý sen. Pochopila som ho až v písomnej podobe, kedy som prosila niekoho o radu, ale on sa mi aj tak neozval. Neviem prečo, ale zväčša mi takto chodia odpovede a pochopenia cez svoj vlastný prejav. Nasmerujem otázku a dostanem hneď aj odpoveď.

Ale k snu. Vo sne som sa upriamila na jeden symbol, vôbec netuším aký konkrétne, len viem, že som jeho symboliku pochopila vnemovo-celostne. Nik mi nevravel telepaticky, čo si mám pod tým predstaviť, ale prišla odpoveď v podobe celostnej informácie, akoby z vyššej sféry. A takto chodili tie informácie vo viacerých symboloch…proste na čo som sa zamerala, spoznala som jeho hlavný význam. Keď som to opisovala známej, použila som zaujímavé prirovnanie… “Je to, ako keď varíš polievku, pozrieš do nej a vieš , čo všetko obsahuje:” 😀

Lenže týmto snením som sa pomaly dostávala do bdelého stavu a cítila som, ako sa pomaly vzďaľujem od tejto komunikácie a už som za symbolom nevnímala nič, len holé slovo. Akoby som klesla do nižšieho stavu vedomia. No po chvíli v tom sne som sa mohla posunúť znova vyššie a zase plne chápala jeho celostný význam. Takže išlo zrejme ukázanie na stav vedomia, kedy vnímam vnemovo a kedy z fyzickej roviny.  Uvedomila som si sny, kedy som sa v nich budila na podivné rozhovory mojej duše a niekoho vyššieho, ako preberá informácie a vstupom do  bdelého stavu som bola za hlupáka, ktorý nechápal o čom bola reč. Proste moja kapacita mozgu na to jednoducho nemala… jednoduché vysvetlenie.

Ďalšie uvedomenie mi prišlo, že tento druh komunikácie som už zažila, kedy mi prichádzajú  informácie vnemovo … ja ich nazývam vyššie komunikačné zdelenie ako je telepatia. Príde ku mne vnem ohľadom niečoho a ja pochopím, čo mi tým je povedané…je v tom obsiahnutý celý informačný súbor, ktorý sa mi načíta behom sekundy. A presne takto fungoval ten sen, takže nielen vedome môžeme dostávať takéto informácie, ale aj vo sne, akoby to boli informácie pre našu dušu a ona nás nasmerovala.

Len škoda, že takých snov nemám viac. 😀 Takže snívajte, analyzujte svoje sny, lebo tak sa dostávate bližšie k svojmu podvedomiu.

