u

growth-of-the-male-since-baby-to-adult_11373964Z piatka na sobotu som mala neobvyklý sen. Dej sa odohrával v rodičovskom dome a ja som mala varovať susede 2 malých chlapcov. Jedného som si vzala do rúk, lebo ešte nechodil a bol v otepľovačkách a druhý bol taký malý špuntík. Už som bola u rodičov a zrazu ten malinký, čo nechodil sa zobudil a zišiel po schodoch dolu , mal už 4-5 rokov a že by si dal jogurtík s nugetovou pomazánkou. Povedala som mu, že nugetu doma nemáme, len jogurtíky, tak mu môžem dať to, ale deti začali nejako vymýšľať. V ďalšom úseku sme išli už po ceste smerom do obchodu…deti boli v puberte, sedeli v aute a šoférovali a jeden z nich naschvál autom narazil chodcovi do nohy. Okríkla som ich , aby ihneď vystúpili z toho auta, bolo to také väčšie auto na autobatériu.  Potom som ich čakala pred obchodom, mali tam odstavenú káričku a v nej  noviny a podaný tiketový lístok. Vyšli z obchodu a boli z nich už starci, jeden mal v ruke becherovku a druhý tiež niečo…zhrozila som sa a povedala, že ich idem vrátiť mame, že také deti varovať nebudem, lebo sú nezvládnuteľné.

Cestou naspäť domov sa deti znova dostávali do svojej podoby…na našej ulici  som zbadala jedného z nich, bol povyzliekaný, mal len nejaké tričko a nemal 1 topánku, len roztrhanú ponožku, z ktorej vykúkali všetky prsty a stál na snehu. Vynadala som mu, nech rýchlo uteká domov a v tom hneve, čo to sú za deti som sa zobudila. Čiže čím ďalej som bola od domova deti starli a ako sme sa navracali naspäť domov znova sa približovali k svojmu pôvodnému veku.

Ach jáj…obdobie ukazuje na zimu a deti boli nezvládnuteľné v každom veku…premena dieťaťa na muža či ženu ukazuje na duchovné zrenie, no v tomto prípade sa mi to ukazuje ako nezrelosť…večné dieťa v každom veku, tak som zvedavá, čo budem riešiť.😀