Podľa čínskej filozofie duša počas spánku opúšťa telo, aby putovala a regenerovala sa v astrálnej hladine. My tomu hovoríme snívanie. Milujem svoje snívanie a mám pocit, že noci bez snívania nie sú plnohodnotné. Aj keď myseľ počas spánku odpočíva, podvedomie pracuje naplno. Pretvára a usporadúva pocity, spomienky a zážitky, aby prospelo vašej duši. Súhra medzi vedomím a podvedomím je veľmi dôležitá. Uvedomila som si, že som v snovom procese pokročila…počas snenia si začínam uvedomovať k akej situácii v mojom živote sa snová symbolika hodí a čo mi tým podvedomie ukazuje.

Nad ránom som mala sen .. scény boli z filmu Rezonancia, ktorý som včera pozerala a ja som si v priamom prenose uvedomovala, na akú situáciu v mojom živote podvedomie ukazuje. Scéna sa zopakovala znova s trocha podrobnejším výkladom, aby som pochopila a ako som si ju uvedomila, tak bliklo modré svetlo, ktoré mi dalo najavo, že je to proces poznania, lebo uvedomením si niečoho prechádzame do procesu poznávania hlbšej skutočnosti, ktorá je potrebná. Krásna súhra.😀 Modré svetlo sa mi zjavuje aj cez deň a dáva najavo svoju prítomnosť jemným zábleskom, čo som nikdy nepochopila, čo tým chce tvorstvo svetla vyjadriť.😀 No v sne som to pochopila ako potrebné poznanie niečoho nevyhnutného, čo mi ukáže hlbšiu skutočnosť všetkého a vzájomné prepojenia.  Preto som vďačná sa svoje sny a to, že a mi otvára cesta do podvedomia.

Sebián Barana 29° : Hudba nebeských sfér. Každá jednající bytost má v harmonii vesmíru svoji úlohu – bytostné určení, kterému my měla umožnit kontrolovat svá osobní přání.