533174_10151015330499023_927196745_nVčera večer som zaspávala pri TV a začínal film Kniha prežitia. Chcela som to pozerať, ale únava mi zatvárala oči. Mala som silný dojem, že som film už videla, len som si nedokázala vybaviť jeho dej. Zaspala som a po chvíli ma zobudil manžel. Za ten krátky časový úsek som  mala snový vnem o tom filme, akoby mi bol celý premietnutý v malej kocke. Občas mi tak chodia informácie z vnútra, ale nie ako pri channelingu slovo po slove, ale ako celok, či vnem, v ktorom je obsiahnutá celá informácia. Vedela som o čom ten film bol, len som to nedokázala dať do slovnej formy. Je to, ako keď snívate a po zobudení viete o tom, že ste snívali, ale neviete konkrétne o čom. Príde mi to ako informácia z nevedomej roviny, ktorú nevieme preniesť na rovinu vedomú. Nedalo mi to a dnes som si ten film našla na webe a pozrela. Zistila som, že som ho nikdy nevidela a len jeho názov mi zrejme pripomenul iný film.

Len mi vŕta v hlave, akú informáciu som obdržala, ktorá  vo mne vyvolala tak silný pocit viery v niečo, čo som vlastne nevidela.Občas snívame o veciach, ktoré nás presviedčajú o skutočnostiach, ktoré v reále sú úplne iné.

Cez týždeň som si spomenula na sen, ktorý sa mi už viac krát opakoval, ale až teraz pri jeho vnútornej spomienke vysunutej mojim podvedomím, som si uvedomila jeho význam.

Vo sne chodím po dome, ktorý je iný ako môj vlastný, ale patrí mne. Zisťujem, že občas idem ďalej do domu a sú tam izby, ktoré vôbec nevyužívam. Uvedomujem si, že mám miestnosti dvojmo. Sú krajšie, útulnejšie a nechápem, prečo nežijem aj v tejto časti svojho domu. A takto sa sny opakujú z času na čas. Až teraz mi zaplo, že tie nevyužité časti domu je moja duševná časť, ktorá je krajšia, ale nevyužívam ju a uvedomujem si to.  A preto som rada, že som snivec, lebo komunikácia s podvedomím je úžasná vec.😀