Vo svojom živote si prechádzam určitými fázami, kedy sa ku mne skrz sny podvedomie prihovára a ukazuje smer, alebo naznačuje situácie, ktoré sa udejú a je jedno, či spím, alebo som v bdelom stave. Tento týždeň sa mi potvrdili dve situácie, kedy som bola v myšlienkach na niekoho upozornená a časom sa dozvedela, ako sa im darí. Mám snové obdobia a ukazuje sa mi, čo mám spracovať a kam sa posunúť. Zaujímavé je, že sa mi ozval po dlhom čase známy, ktorý mi toto všetko opísal. Je ako môj prorok, ktorého o nič nežiadam a ozýva sa nečakane s otázkami, ktoré vystihujú moje situácie, či nasmerovania.

images (1)Po sne s upozornením prišiel sen, v ktorom som mala utečencov a k nim sa štát správal ako ku kráľovským hosťom a my sme boli štvaná zver… potom som zažila jadrový útok a môj syn prišiel o život. Tesne pred zobudením som mala tak silný vnem, že som túto situáciu už zažila. Stála som uprostred prázdnoty vo veku 60-70 rokov s vnemom, že ten dej zo sna niekomu rozprávam. Pocity vo mne zostali dlho silné. Pozrela som si Medov snár, ktorý ukazuje na emočný výbuch, zničenie starej situácie, ktorá mala dávno odísť…a smrť dieťaťa je odchodom citovej záležitosti, odpútaním sa od niečoho. Utečenci sú vtieravé myšlienky, ktoré nik nechce. Pochopila som to, aj tú prázdnotu na konci sna, kedy som v sebe cítila pokoj, ale nebola som naplnená svetlom a láskou. Prijatie niečoho v živote.

imagesNa ďalší deň prišiel nový sen, nazvala som ho čarodejným 😀 , lebo tak mi to prišlo. Stáli sme v rade a mali sme si dať za uši plastovú a kovovú lyžičku. 😀 Potom sme pred stojacimi mali po jednom prechádzať so zavretými očami a vnímať, čo pri každom cítime. Išla som prvá, no necítila som nič pri nikom. Na konci radu stál môj mladší syn a vedela som, že som pri ňom. Začalo ma to vnútorne ťahať hore, vznášať a ja som vnímala celistvo..moje vedomie sa rozplynulo …bol to nádherný pocit, no pomaly som si začala uvedomovať, že ležím na zemi a mala by som sa postaviť, aby si nemysleli, že som trápna. Jedna lektorka ma vzala do čajovne a niečo mi naliala, aby som v sebe zjednotila energie. Prihovárala sa mi so svojou múdrosťou a na to som sa zobudila.

V tomto sne môj syn hrá úlohu mojej citovej časti duši, ktorá v jednom sne zomrela, aby uvolnila miesto pre niečo nové, čo ma zaplní a povytiahne vyššie. Nemusí ísť  o niečo duchovné , ale smer v živote, ktorý mi bude robiť radosť a naplňovať mňa a ja sa budem v tejto oblasti rozvíjať. A presne toto mi dnes napísal aj môj známy, že ma čaká nové obdobie, ktoré zaplní moje vnútro. 😀

A preto milujem svoje sny, hlavne ,ak im rozumiem. 😀

