Dnes nad ránom som mala sen. Boli sme skupina ľudí, ktorá prišla na verejnú obhajobu nejakého muža. Miesto vyzeralo ako nejaké -60-boh-god-creatorpopravisko. On sám sa za svoj skutok necítil vinný, len všetci zúčastnený vedeli, že čo urobil. V tom sa na nebesiach zjavila silná žiara a zostúpila z neho svetelná bytosť. Predstúpila pred neho  a myšlienkach sa k nemu prihovárala, aby si uvedomil svoj čin. Lenže ten muž sa stále cítil nevinný. Bytosť zmizla. Na nebi sa zjavila ešte silnejšia žiara a prišla vyššia svetelná bytosť, ale ani ona si nič nezmohla. Posledná bytosť, ktorá sa zjavila najsilnejšou žiarou(žltobiela žiara prežiarila celé nebo) mi prišla ako Stvoriteľ, ale tá len z oblohy sa v myšlienkach prihovorila a potom zmizla. Zrazu sme boli v dome a cez okna som videla ako pristávalo nejaké vesmírne teleso pred domom. V myšlienkach nám vydali signál, aby sme odišli do bezpečného úkrytu oddelene zvlášť ženy a muži. Na mieste mal ostať len ten muž.

Viedla som ako sme niekde v pivnici, ja som bola s viacerými ženami a dievčatami v malej miestnosti a mala som pocit, že už sa nás tam veľa nezmestí a tam, kde mali byť muži, bolo len zopár chlapcov, ale aj tí utiekli, pre svoju zvedavosť, čo sa bude diať. Kričala som za nimi, ale neposlúchli.

Zobudila som sa a rozmýšľala som čo sen znamenal. Nedávno som mala bdelý sen, v ktorom som ľuďom pri diagnostike hovorila koľko sú karmicky zaťažený. Sen sa opakoval asi 3x dokola, lebo vždy som sa na to zobudila , že o čom to snívam a vynadala si. Myslela som si , že sen mi ukazuje, nech si ja uvedomím, ako som zaťažená. Za 2 týždne sa sen vyplnil. Mala som dvoch mladých ľudí, u ktorých som cítila karmické zaťaženie. Buď tam bola slabá energia v nohách, teda nedostatočný tok energie s veľkým zaťažením, alebo som videla pri prečisťovaní bielym svetlom ako má dotyčný nohy zasypané kameňmi. Takže sen upozorňoval na nastávajúce obdobie.

Myslím, že dnešný sen súvisí tak trocha aj s mojim rozhovorom s Darinkou, ktorá pracuje s Akášou a otvára ľuďom záznamy a pracuje s nimi. K tomuto som sa stále nedostala, aj keď som chcela pracovať s knihou Akašických záznamov v ktorých autorka udáva aj postup. Nemám pocit, že by mal prísť súdny deň a z neba by začali chodiť svetelné bytosti .😆 Čas ukáže, čo sen skutočne pre mňa znamenal…