Childhood__s_End_by_aherminVčera nad ránom som mala sen. Cestou na bicykli som zbadala na odľahlom mieste schátralý dom. Zastavila som, lebo ma niečo na ňom lákalo. Pozerala som z diaľky a videla do vnútra, že v dome je ešte veľa kusov nábytku, obrazov a iných zaujímavých vecí.  Bolo mi to čudné, lebo dom chátral mnoho rokov a jeho vnútro ostalo zachovalé aj napriek tomu, že tam neboli okna. Zrazu sme boli vo vnútre a obzerali sme si ho. Jeden muž so ženou obdivovali obraz. Zistili, že pod ním je tajný trezor.

Nebola to kovová skrinka, ale vchod v stene a ten sa nám podarilo otvoriť. Vošli sme do miestnosti a uvideli ležať  v posteli starého muža. Ostali sme prekvapený, ako tam môže žiť, veď dom je schátralý. Zrazu vedľa neho bol ďalší muž, ale od tohto muža o niečo starší a potom sa tam objavil tretí muž –staručký dedko. Všetci traja ležali v jednej posteli prikrytý veľkou prúžkovanou perinou.😆 Prešla som oproti cez izbu a videla som krásne prežiarenú krajinu  plnú svetla a lásky. Nadýchla som sa a duševne precítila tú krásu prichádzaujúcu z vonka.  Neviem, či som sa v tom momente zobudila, alebo sa mi koniec toho sna nevybavuje, ale prišlo mi, čo mi ten sen ukázal.

Aj keď je váš dom schátralý,  v sebe nesiete  pozostatky z prežitých životov, svoju múdrosť vekov a postupným prechádzaním ďalej sa dostávame ku krajším prežitkom naplnených svetlom a láskou. A to bolo moje videnie vo sne. Prijať tú krásu, svetlo a lásku do seba samej, lebo to je môj cieľ.  :wink: