401162997Večer v posteli som si prechádzala ešte predné a zadné čakry a ucítila som nejaké napojenie na tretie oko. Energia mi v ňom len pumpovala, akoby ju niečo do seba nasávalo. Priložila som si ruky aj tam, nech si čakry chránim a prečistím. Pocítila som úľavu a  išla som  spať.

Sníval sa mi sen, v ktorom som chodila po svojom dvore. Bolo šero a nazerala som pod kríky, kde bolo viac tmavších  miest, ale mala som pred tmou rešpekt a brala ju na vedomie. V tom ma nejaký tlak vyniesol do vzduchu a chrbtom  ťahal veľkou rýchlosťou do neznáma. Začala som kričať o pomoc, ale ústa som mala akoby zalepené. Neskôr  sa mi podarilo ich otvoriť a vyšiel mi z úst výkrik „poomóóc“, na čo som sa aj zobudila , že kričím. Uff spätne som si premietla sen a cítila som z neho veľa temnej sily. Mám pocit, že to bolo niečo astrálne, keďže som nemohla v tom sne kričať a až v bdelosti som kričala reálne.

Tak živý sen!

Zaspala som potom a prišiel iný sen. Neviem kde presne som bola, ale viem, že som sa snažila vnímať to miesto, akú energiu z neho cítim, čo vo mne vyvoláva a akú energiu má krajina ako celok. Vo sne som si spomenula na minulý sen a znova sa ma zmocnil ten ťažký pocit temnoty, ktorá si ma ťahala k sebe. Zobudila som sa a uvedomila si, že všetko to prežívam nielen vo sne , ale aj v skutočnosti. Cítila som pulzovanie v treťom oku, akoby sa tá energia na mňa napojená so mnou zahrávala a zasahovala ja do snov.🙄

Prišiel nový sen, neviem o čom bol, alebo či to bol len pocit, ale ucítila som hĺbku svojej srdcovej čakry, ako mi v nej rezonuje energia lásky. Hlboká duševná láska. Presne taký pocit som nedávno cítila u jednej pani, len  mi ho niekto vyvolal, alebo ho chcel pre seba, niečo z neho vyťažiť? Nepochopila som zámer.🙄

Znova som zaspala a vo sne mi muž priniesol kyticu ruží. Ako som ich ovoňala, moja srdcová čakra sa rozvibrovala láskou a krásny pocit sa mi v nej rozlieval, na čo som sa zobudila.

Čakra ešte krásne vibrovala.😳

Nemohla som potom zaspať, uvedomila som si všetky veci, ktoré sa mi udiali. Pozrela som na hodiny a neboli ani tri. Cítila som stále niečo v treťom oku, dala som si tam orgonit. Potom som dostala myšlienku vymeniť si prívesok na retiazke za lápis lazuli. Položila som si ho priamo na hruď a vnímala som jeho silné vibrácie ako do mňa prenikajú a ladím sa na jeho energiu. Cítila som, že konečne je pokoj a upadám do spánkovej fáze. Zaspala som  tvrdo a o ničom už nesnívala. No ako zazvonil budík, cítila som sa nevyspaná a unavená.😦

Uvedomila som si, čo si žiadalo svoju pozornosť.

Entita mohla pôsobiť na moje tretie oko aj silným tlakom a ubližovať mi tak ,ako tomu bolo po 2x, ale neurobila to. Chcela len obnoviť napojenia , ktoré som sa včera pokúšala 2x  odpojiť. Videla som, že vlákna z moje strany sú chabé a z druhej strany prichádzajú ešte nejaké impulze, tak som vlákna odpojila a prežiarovala svetlom.

Zrejme sa to niekomu nepáčilo, lebo moja energia mu chutí.😆