fa39009dd7_78804236_o2Nad ránom som mala zvláštny sen, no nedá sa ani nazvať kozmickým. Bola som u mamy a ona býva pri lese. Vyšla som z dvora  do lesa a pozorovala hviezdy. Deti boli pri mne a zrazu sme videli na nebi ako sa tam vznášajú priesvitné bytosti. Boli dlhé, štíhle, mladého vzhľadu a boli trocha sfarbené do zelenakava. Mala som z nich veľmi príjemné pocity. Nádherný pohľad ako sa pohybovali vo svojej jemnohmotnosti úžasným ladným spôsobom. Mávali sme im s deťmi, aby nás videli.

Jeden z nich nás zbadal, priblížil sa bližšie a natiahol ruku. Natiahla som aj ja svoju a chytil ma za ňu. Vytiahol ma vyššie, vzniesla som sa zo zeme, no pociťovala som svoju ťažobu a potom som klesla naspäť. Prišla ďalšia stopa vo sne a bol tam už aj môj manžel. Na oblohe boli aj nejaké biele oblaky a tie bytosti tam stále boli. Teraz  rozdelené na dve časti . Asi zo 10 ich bolo pri sebe v skupinke a zopár ich bolo roztrúsených po oblohe. Ukazovala som ich manželovi, lebo on takýmto duchovným veciam neverí. Videl ich aj on. 😉

Znova jeden z nich klesal nižšie a natiahol mi ruku. Držala som sa pevno a stúpala som vyššie, no potom spolu so mnou klesol na zem. Zhmotnil svoje telo, už nebol jemnohmotný. Prezeral si ma skúmavým pohľadom. Pýtala som sa ho odkiaľ pochádzajú. Otváral ústa snažil sa komunikovať, ale z jeho úst nevyšiel ani hlások. Nerozumela som mu nič. Tak potom sa snažil mi hovoriť priamo do ucha, či nebudem počuť aspoň tichý hlások, no ani tak som nič nepočula. Dokonca som začala aj anglicky, či mi rozumie, ale ani tak nerozumel čo vravím. Na hlave mi nakreslil, kde sa nachádzame my a kde sa nachádzajú  vo vesmíre oni. Ten pocit pri tom , čo som vnímala bolo ako keď sa vám anjeli , či sprievodcovia pri vás hrajú vo vlasoch, jemne váš šteklia a posúvajú pramene vlasov a takto vám dávajú znamenie, že tu nie ste sami. 😳  Bol to nádherný pocit, keď mi prechádzal z pravej strany hlavy na ľavú. Potom ma pobozkal. Vysvetľovala som mu, že to nemôže robiť a ukazovala som mu, že tam mám manžela.

Prišla zrejme ďalšia stopa, nový úsek v ktorom sa on nemohol dostať do svojej jemnohmotnej podoby a vrátiť sa k svojej skupinke. Snažila som sa mu pomôcť, ale nevedela som ako. Mala som pocit, že už mu začínam myšlienkami rozumieť. Zrazu som sa nachádzala už v dome a cez okno som zahliadla veľký oblak ako stúpal smerom hore. Pozrela som sa  bližšie z okna a videla som , že je to odchádzajúca energia, akoby pobrala všetkých tých mladistvých utečencov pod svoje krídla a vracala sa späť.  Mala červeno biele sfarbenie a vnímala som ju ako staršiu bytosť. Vystúpila na nebo k inej bytosti, ktorú som vnímala ako staršiu ženu a spýtala sa aký trest nám udelí. Ženská bytosť vyniesla verdikt. „ Za to že nás ľudstvo zneužilo, bude trpieť rovnakým spôsobom a ponesie za to svoje následky.“ Otvorila truhlicu a vypúšťala z nej farebnú energiu .Prišlo mi to ako z filmu o bájnych Bohoch. 😆

K tomuto snu som si vyložila svoju skúsenosť ako som kedysi k sebe privolala bytosti , ktoré ma svojim spôsobom vyťahovali vyššie, teda aspoň moje ego a ja som klesla naspäť a to zhmotnenie tej bytosti a nemožnosť sa vrátiť naspäť beriem ako fakt, že tie bytosti sú stále pri mne a nevedia sa odpútať. Takže potrestané boli obe strany . 😦

Zo všetkého plynie ponaučenie. 😉

