V poslednej dobe sa mi v snoch zhmotňujú veci, ktoré prežívam cez deň, alebo niečo uvidím a už je to v mojom sne. V piatkových filmoch som dávala film Diablove čísla. Rozmýšľala som nad ním, či aj ja som žila v nejakom vojnovom období a čím všetkým som si prešla.

Nad ránom sa mi sníval sen. Všetok dej sa odohrával v nemocnici.  Na jednej izbe ležal Radko a s jeho manželkou. Radko bol stále spiaci účastník môjho sna , len občas otvoril oči a znova ich zavrel. Zohnala som im náhradnú matku, ktorá im porodila krásneho chlapčeka. Prišla som sa na neho pozrieť. Dieťatko ako ma uvidelo, zdvíhalo hlavičku a rúčky ku mne a krásne sa usmievalo. Bol to prenádherný pocit vidieť jeho radosť.

Vzala som si ho do náručia a dieťatko spokojne zavrelo očká a zaspinkalo. Cítilo sa u mňa v bezpečí. Dala som ho do postieľky k jeho novej mamine, aby ho nakŕmila. Vrátila som sa do svojej izby. V tom prišla černoška, ktorá mi priniesla predvolanie k súdu a zatykač. Najskorej som nechápala, čo som urobila a dočítala som sa v ňom, že som vinná z vraždy malého dieťaťa, vraj som ho dorezala nožom. To dieťatko malo byť presne to, čo som zabezpečila Radkovi a jeho manželke. Ostala som v panike a mala som vyplniť či si vezmem nejaké veci do väzenia, či nie. Žena mi povedala,  že nech to zvážim , lebo je tam 30 žien  v cele. Spýtala som sa, či mi veci budú vrátené k ma prepustia, vraj nie. Takže som zaškrkla, že si nič neberiem sebou.

Spomenula som si na Radka, že by mi mohol dosvedčiť, že ich dieťa je živé a nič mu nie je, ale vraj na svedka nemám nárok. Celý proces bol zmanipulovaný a nikomu na tom veľmi záležalo, aby som sa dostala do väzenia. Prebudila som sa na to ako sa opieram hlavou o stenu a plačem. Nariekala som a vravela si, na čo mi bolo všetko dobé čo som vykonala, a aj to Reiki, čo som si robila, keď mi to je teraz k ničomu. Veď som nevinná, tak prečo? Utrela som si slzy z tváre a vstala do práce. Uff neviem čo je dnes za deň, ale už ako som schádzala po schodoch so zabíjala okrídlené mravce. Znova si našli cestu ku mne a boli na každom okne . Jááj rýchlo som ich pozabíjala a ponáhľala sa do práce. Minulý rok som ich mala v dome prvý krát, ale to som si musela vziať dovolenku, aby som zistila odkiaľ ku mne docestovali.

Podľa symbolov som si uvedomila, že ide o niečo karmické. Dej sa odohráva v nemocnici, čo znamená proces liečenia, očisťovania. Dieťatko je niečo nové šťastná, spokojná budúcnosť .Umožnila som niekomu mať dieťa, teda bola to nezištná pomoc.

Tým že som sa vrátila do svojej izby, je to ako cesta do svojho vnútra.

Černoška sa vzťahuje k negatívnemu vnútornému životu a symbolizuje vlastnosti, ktoré som hlboko v sebe potlačila a mám ich prijať, lebo vychádzali z nižších časti môjho ja. Zaujalo ma vo sne, že černoška bola potom nahradená mladšou černoškou, takže tých vecí potlačovaných tam bolo aj z mladšej doby, teda skorších životov.

Bola som obvinená z vraždy: nevědomí těmito obrazy trpělivě učí snícího bez výhrad a odporu uznat vinu a přijmout trest, ať je jakýkoliv, a to i v případech, kdy snící evidentní vinu nenese; jakmile snící trest přijme, objeví se intuitivní pochopení karmických souvislostí snového obvinění se zapomenutou vinou přesně podle karmického zákona*34, později, v dalších snech může snící při kolektivním obvinění hrdinně vzít vinu i trest na sebe

Mala som ísť do vezenia: nevědomí podobnými obrazy snícího učí trpělivě, bez výhrad a odporu přijmout trest, ať je jakýkoliv, a to i v případech, kdy se snící cítí nevinný; jakmile snící trest vězení přijme, intuitivně pochopí karmické souvislosti i zapomenutou vinu přesně podle karmického zákona*34

V cele sa nachádza 30 žien:  30 ukazuje na vrchol sil, jejichž směr by snící měl obrátit k duchovním obzorům, neboť právě číslo 30 je spojováno s Mojžíšem i Kristem, kteří ve 30 letech začali působit na veřejnosti; síla čísla tkví i ve víře ve svatou Trojici (trojjedinost*74) spojenou s jednáním podle deseti božích přikázání (3×10=30)

Karmický zákon je přímý vztah mezi příčinami a následky činů, pocitů, myšlenek a duševních stavů. Karmický zákon považuji za nejdůležitější zákon světa v mnohém se podobající zákonu o zachování energie. Karma, stejně jako energie, se nemůže nikdy ztratit, může se pouze přeměnit na jinou energii, což ve své podstatě značí, že každá myšlenka, každý pocit a každý skutek jako mentální energie se neztratí a bude jako napětí hledat místo a čas ke svému vybití. Svět je přímo nabit spoustou energie myšlenek, pocitů a skutků. Lze však přijmout jen to, co odpovídá karmickému uzpůsobení a kvalitám mysli. Odplata nemilosrdného, ale nejspravedlivějšího zákona jednou přichází s akcemi jiných bytostí, podruhé prostřednictvím napětí a pocitů, potřetí zrozením do prostředí odpovídajícího bytostným karmickým napětím a počtvrté karmickým dědictvím po předcích.

Takže zrejme mi moje podvedomie ukázalo niečo z minulého života, čím som si prešla a život, ktorý teraz vediem. Zapadá mi do toho aj to, že som musela podstúpiť 2 sekcie, lebo mi nepokračoval pôrod. Vtedy som sa zamýšľala nad tým, že zrejme mi nebolo dopriate porodiť dieťa prirodzenou cestou a preto takáto komplikácia. To bola jedna z vecí, ktorú som nikdy nechcela mať  –  jazvy na tele.🙄

Nie som hrdá na to, čo som vo svojich životoch urobila, aj keď o všetkom neviem,  ale sme to preto, aby sme sa učili, duchovne sa rozvíjali a žili lepšími životmi. Cesta k Bohu je dlhá, ale je potrebné, aby sme sa cítili očistený, neskazený, plný lásky a tak ako on  žiarili tým najčistejším hrejúcim svetlom.😉