Občas sa nám udejú zvláštne veci, ktoré sa dajú ťažko popísať slovami. Neviem, ani kedy to začalo, ale veľmi ma to vydesilo. Veci, ktoré sú pre nás neznáme rozpútajú v nás pocit strachu. Udeje sa to vždy pred zaspávaním, alebo počas bdelého spánku. Prvý krát to prišlo náhle. Bolo to, akoby moje vedomie bolo pozdvihnuté na vyššiu úroveň a v tomto stave som mala zotrvávať. Naľakala som sa, lebo som mala pocit, že prichádza smrť. Rozmýšľala som kde je hranica smrti. Vnímala som sa z vyššej pozície a fyzické bytie sa mi odďaľovalo. Nebolo to astrálne cestovanie.

Akoby som si mala tento stav natrénovať, lebo sa budem do neho častejšie presúvať. Od vtedy sa mi toto udialo asi štyri krát.

V sobotu tento stav prišiel znova, ale počas bdelého spánku a ja som sa do neho prebúdzala. Uvedomila som si, že sa vnímam s pohľadu duše nie z vedomia tela. Cez deň som nad tým rozmýšľala ako správne opísať tento stav. V sobotu večer, no bola už polnoc, keď som zaľahla do postele znova som bola presunutá do tohto stavu. Lenže teraz som to vnímala, akoby som to nebola ja, ale niekto iný, cítila som jeho moc a nadradenosť. Potom ma to hodilo naspäť. Vôbec netuším, či toto patrí k nejakým skúškam , ktoré mám prejsť, ale je to pre mňa stále záhada. Ak by niekto mal rozumné vysvetlenie k tomuto, budem rada.

Pýtala som si odpoveď od podvedomia. Vždy tá istá odpoveď:” Si to ty a si silná bytosť.”

Prišiel sen, v ktorom som sa rozviedla s manželom. Lenže on stále vstupoval do môjho života. Mala som byt len pre seba a on sa potajme do neho vkrádal a vždy ma tam čakal. Dával mi najavo, že je silnejší a nezbavím sa ho. V jednom momente, kedy mi vyhrožoval som mu povedala, že aj tak ho mám stále rada a že sa na tom nič nezmení. V ďalšej fáze sna, chcel odo mňa peniaze a povedala som mu nech predá naše auto. Lenže to by nepokrylo sumu, ktorú chcel. Nakoniec si zavolal troch kamarátov na mňa a tí ma chytili za ruky a videla som, že majú nože. Zmocnili sa ma a ja som sa nemohla brániť. Mala som pocit, že chcú zo mňa niečo vytiahnuť a na svoj krik som sa zobudila.

Bol to silný emocionálny sen a ja som rozmýšľala prečo sa mi sníval. V skutočnosti mi nič také nehrozí, ale potom som pochopila, že môj muž bol len personifikáciou môjho citového animusa, ktorý nado mnou prevláda a ukazuje mi svoju moc.

Tie prvé stavy vnímanie z vyššej úrovne boli akoby ženské, ale tento posledný bol nadradený, lebo som cítila aj pozdvihnutie ega akú moc som z toho pociťovala.

Ak by niekto mal rozumné vysvetlenie k tomuto presunu vnímania, budem rada.

Pekný deň všetkým.

