Koniec sveta či iné pohromy ako bojujete proti niečo, čo nemôžete zastaviť máte vo snoch aj mnohí z vás. V mojom sne prichádzal koniec sveta. Katastrofa nebola priamo určená nejakým zásahom, len som vnímala , že má prísť niečo, čo všetko ukončí.

Hľadala som spôsob ako sa tomu vyhnúť a kde sa ukryť, aby sa ma tento dej netýkal. Ďalej si pamätám, že som išla po moste, kde bolo porozbíjané sklo. Pozrela som hore, aby som videla odkiaľ popadalo, lebo nikde nebolo žiadne okno. Uvedomila som si, že sa medzi ním nachádzajú aj moje šperky s krištáľu a perlí, tak som to išla zbierať a pozametala zvyšok skla. Potom som išla po moste ďalej a viac si nepamätám. Pri rozpamätávaní sa na tento sen som si uvedomila, že aj keď sa mi sníval sen o tom, že som mala zomrieť  a uvedomovala som si ako nie som pripravená na odchod z fyzického sveta, tak v tomto sne som mala tiež ten pocit, že nie som pripravená.

Občas sa udejú veci, aby sme sa mohli posunúť ďalej a nelipli  na starých presvedčeniach. Tým, že sa naše názory menia, menia sa aj naše vnímania. Naše podvedomie nám robí službu, že nám týmto spôsobom pomáha odstraňovať nepotrebné názory a dáva najavo, že  staré skončilo a môžeme ísť zase o kúsok ďalej.

Keď človek opustí svoj starý svetový názor, nastane v jeho správaní podstatná zmena. Skončí viera v seba, skončí viera v pachtenie sa za majetkom a zrazu vzniká hlboká prázdnota, skôr vyplňované túžbou po zmyslových zážitkoch a honbou za prostriedky, ktorými bolo možné týchto zmyslových zážitkov dosahovať. V prázdne človek nenachádza oporu a je pre neho značne skľučujúca .

Nevedomie prichádza na pomoc, počuje hlas volajúceho a nachádza v podvedomí staré už nepotrebné obrazy kedysi dokonalého sveta, ktorý tak krásne vyhovoval človeku žijúcemu v medziach zmyslovo prežívaného sveta.

Nevedomie ako náš najlepší kamarát a radca urobí to, o čo ho vnútorne žiadame, zničí to, čo teraz vo svojej zmenenej podstate odmietame. Nestačí tieto staré “obrazy” odniesť na pôdu či do pivnice, lebo odtiaľ by sa mohli za čas vrátiť a zbytočne nás miasť. Tieto “obrazy” je nutné zničiť, a to s takou rýchlosťou a vehemenciou, s akou sme ich odmietali prijímať za svoje vlastné.

Najúčinnejším prostriedkom hromadného ničenia sú atómové či chemické zbrane a práve tento arzenál sa objavuje v našich snoch a víziách, aby zničil nechcené a vytvoril priestor pre ideálny svet, hoci nevieme, ako má vlastne vyzerať. Do “vákua” po vytesnení “starého sveta” musí prísť nový fenomén, rovnako ako do rozbitej žiarovky vnikne na miesto vákua vzduch.

Tak prichádzajú z okolitých i vzdialenejších sfér (vo frekvenčnom rozlíšení) obrazy netušených svetov a bytostí. Nevedomie nám pošle časť toho, čo sme doteraz potláčali v hĺbke svojho podvedomia pod príkrovom materiálneho pachtenie sa za zmyslovými pôžitkami.

Sféry iných svetov nie sú len okolo nás, ale sú aj v nás zákon Herma Trismegista: “Ako vo je vo vnútri, tak je aj  vonku!”, a preto ich môžeme vedome zachytávať a rozpoznávať vo svojich snoch a víziách, pretože sú súčasťou nás samých. Iba na našom intelektuálnom a bytostnom zameraní záleží, aké obrazy budeme zo svojho vnútra schopní čerpať. Ak budeme zameraní na fenomény smrti a duchov, je zákonité, že práve táto sféra bude naším vnútorným chcením priťahovaná.

Archetyp siaha hlboko do mytológie ľudských dejín, preto sa môžu vynoriť aj zvieracie duchovia a therianthropové ako duchovný sprievodcovi. Potom si spomenieme na šamanské  národy, o ktorých sme kedysi počul, že práve spojenie s týmito duchmi prírody zaisťovalo spokojné žitia na hmotnej pláni sveta pre celé spoločenstvo.

Archetyp témy zničenie sveta patrí do Kruhu Procesu obnovy a jeho neohrozeným sprievodcom je hrdina. Archetyp Témy zničenie sveta má ešte jednu výnimočnú funkciu, lebo mu je vlastné emočné vstup do vnútorných kruhov nevedomia!

Viac o Archetype zničenie sveta na stránke medo.cz

