Cez týždeň som mala sen, kráčajúc po ulici s viacerými ľuďmi na protest niečoho. Začala som kričať: “Chceme žiť len v mieri!“ a ostatný začali po mne opakovať. Všimla som si, že po mojej pravici kráča nejaký mladý muž, ktorý mi dával svoju náklonnosť najavo. Zastavila som sa pred veľkou bránou uvidiac obrovské piliere zámku. V tom som si uvedomila, že tento zámok som už videla, bol krásny a mala som túžbu do neho znova vstúpiť. Majiteľ nás viedol do vnútra a všimla som si, že steny boli biele kamenisté. Ubytoval nás, teda mňa, jedno dievča a toho chlapca v malej izbe asi 3×3 m, celá bola biela a malé okienko zamrežované. Nepáčilo sa mi to, lebo som sa cítila ako vo väzení. Pozerala som som z okna von, ale mreže bránili hlbšiemu videniu a nazeraniu na svet. Rozhodla som sa odtiaľ ísť preč, lebo som nebola slobodná. Potom som sa zobudia.

Tento sen mi naznačuje nasledovné.

Protest znamená zbavenie sa nejakého bremena, ktoré musím v sebe odstrániť, aby som mohla ísť ďalej a  byť tak oslobodená. Bránou sa dostávame do vyšších rovín, lebo brána oddeľuje roviny, teda v mojom prípade to bol vstup do duchovných rovín. Zámok bol synonymom vzostupu, jeho bielosť je čistota a kamene sú pevné základy. Kameň predstavuje aj činy a osudovú cestu k niečomu, lebo je symbolom karmy, takže v mojom prípade boli pekne opracované a biele uhladené. V sne mi je udaná cesta ktorou kráčam a často mysľou vytvorené otázky ohľadom budúcnosti mi boli touto cestou vyjavené.

Malá miestnosť vo vnútri zámku s tromi ľuďmi je všetko čo potrebujem a moje vnútro je čisté biele . Ďalšia vec, ktorú si mám uvedomiť. Len pohľad zamrežovaným okienkom sa mi nepáčil. Mreže v okne uzatvárajú moje ústa, aby som vážila vyslovených slov a menej sa hnevala.🙄

Takže vidíte k čomu ste vo sne nabádaný a ako krásne sa dá sen vyložiť. Zistila som , že si pamätám len podstatné sny pre mňa a tie obyčajné spleti myšlienok sa mi v pamäti neuchovávajú. Viem že snívam o niečom, ale moje podvedomie nemá potrebu sen uchovávať.😉

K tomuto snu sa úplne hodí tento článok z môjho pohľadu.

Zakážme si ničivé myšlienky, ale i slová.