Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt kôň
Sen: Podlomené zdravie

Zo soboty na nedeľu som mala sen . Volali mi , že si môžem prísť pre svojho koňa, vraj už je v poriadku  a bude ma to stáť 12 000€. Zo sna som usúdila , že kôň bol ranený a ošetrovali ho. Potom som preratúvala koľko je to 12 000€ na SK. 🙄

Napadlo mi , že keď som im odviezla koňa, nevrátili mi  peniaze za neho, takže by som mala platiť len za ošetrenie a nie plnú hodnotu aj s koňom. Spomenula som si  na to , kde som mala koňa ustajneného. (V skutočnosti koňa nemám)

Vysvetľovala som to dotyčnej žene cez telefón, že  prečo mám toľko platiť, ale zle ma počula, lebo v  telefóne to začalo šušťať. Na to som sa zobudila ako mi vraví, že ma nepočuje.

Moje telo bolo dolámané, točila som sa z bolesťami, akoby ma dobili palicami po chrbte. Mala som citlivé kríža, hrudnú chrbticu a krčnú. S bolesťou som vstala a s výrazom utrpenia v zrkadle  zbadala, že sa mi vyhodil opar, ktorý som už veľmi dlho nemala.  🙄 Takže na sen som zabudla a riešila samú seba ako sa dať do poriadku a byť funkčná. V nedeľu som si znova spomenula a rozmýšľala nad snom, jednoducho mi to nedalo, prečo som mala vo sne koňa.

Kôň je ako hybná sila, dá sa prirovnať aj k autu, ktoré má pod kapotou konskú silu. Hneď ma napadlo, či sa nám s autom niečo nestane a oprava bude stáť 12 000 €. Potom som si povedala, že to je nezmysel, lebo to auto už takú hodnotu nemá. Spojila som to zase s víkendom, lebo mám sa stretnúť s kamoškami  a už mi do toho stretnutia zasiahlo toľko vecí, že som sa rozhodla stretnutie presunúť na inokedy. Kamoška ma mala viesť potom večer domov k mame, ale cesta je nebezpečná, úzka a občas tam vybieha aj zver, tak som mala obavy, aby si neurobila škodu na aute kvôli mne.

Potom som pozrela do snára a vykladala inak. Telefón znamená citové prepojenie s inými ľuďmi, konkrétne to bola žena, ktorú som ku koncu rozhovoru zle počula, teda moja komunikácia viazne, alebo niečo nechcem počuť. Kôň môže predstavovať aj moju vnútornú silu, o ktorej som presvedčená, že unesie veľa. Tým , že kôň bol na ošetrovni, znamená, že mal podlomené zdravie a bolo nutné investovať peniaze. Čiže som vo sne upozornená, že moja sila je ohrozená a má si dávať na seba pozor, lebo aj keď už prebehlo liečenie, ktoré som zahájila, bude ma to stáť nejakú obeť.

Suma 12 000€ ,…rozoberala som číslo 12, hmm ako mocné číslo, ktoré sa spája s kartou Obesenec, teda mám nazrieť na problém z iného uhľa a vidieť tak veci inak. Nazrela som. Pred ničím neutečiete a všetko vás dobehne a vráti sa ako bumerang. V mojom prípade emócie a duševné trápenie. Vytvorená škrupina na éterickom tele sa mi ani trocha nepáčila.

Karta obesenec

Základný význam karty v každodennom živote je stagnácia a nehybnosť. Obesenec je zobrazený ako muž, ktorý visí za nohu a nemôže sa z tejto nepríjemnej pozície dostať. Aj tak sa jednou rukou pokúša dotknúť zeme a zmeniť svoju polohu.

Znamená, že sme v práci zaspali na vavrínoch alebo v partnerskom vzťahu si už nemáme čo povedať s tím druhým.

Videnie – náhľad na vecí iným spôsobom. Bez obetí niet služby. Prehliadnuť skrz súčasné okolnosti, byť otvorený neočakávanému. Je treba urobiť rozhodnutie.

Aj keď táto karta vyzerá ako smrť, znamená iba blízkosť zmeny. Zastaví jednosmernú činnosť. Obesenec je šťastná karta, pretože naznačuje znovuzrodenie a veľké zlepšenie. Pokiaľ sa karta objaví vo svojej obrátenej pozícii, znamená potrebu nájsť ľahkú cestu, “ako z toho von”, než vytrvalosť. Obesenec sa vykladá ako uzmierovacia obeť alebo odpykanie viny.

Karta ukazuje muža poveseného za nohu hlavou dole, s rukami spútanými za chrbtom. Cez takmer hmatateľnú prítomnosť smrti, akú scéna vyžaruje, je za ňou skrytí aj iný výklad. Obesencove nohy tvoria štvorku, číslo značiace cestu utrpením k vykúpeniu. Trámy šibenice sú tri – magické číslo značiace zároveň tri cnosti: vieru, nádej a lásku. Okolo trámov sa pnú rastliny, symbol obnovy, trvania a sily života, popierajúci márnosť obeti.

Všeobecne Oddych, aby bolo možné oslobodiť sa od starých povinností a objaviť nové perspektívy a uhly pohľadu – chorobu – pocit, že človek pevne sedí a nemôže sa pohnúť z miesta – kríza v dôležitom úseku života ako výzva nenechať sa naďalej vešať, skôr poznať a rásť.

Takže ako vidím aj karta ma dokonale vystihla a aj ten najsilnejší kôň potrebuje občas niekde zaparkovať a len tak sa popásť na lúke plnej šťavnatej zelene trávy, tak ako ja načerpať novú silu a nájsť potešenie na dušičke, aby  moje telesné a duševné vnímania boli v harmónii.

