Ano, hvězdy nad tebou jasně svítí
noční vánek zdá se zpívá “miluji tě”
Ptáci zpívají v platanech
Sni o mě malý sen, ano…

Řekni noční-noc a dej mi pusu
Jen mě pevně stiskni a řekni, že ti chybím
Když jsem sám a smutný, jak jinak
Sni o mě malý sen

Hvězdy pominou ale já zůstávám, drahá
stále toužím po tvém polibku
chtěl bych zůstat až do svítání, drahá
jen mluvit o tomhle, ano

Sladké sny, dokud tě sluneční paprsky neprobudí
Sladké sny, které tě oprostí od všech problémů
Ale v tvých snech ať budou jakékoliv
Sni o mě malý sen

Hvězdy pominou ale já zůstávám, drahá
stále toužím po tvém polibku
chtěl bych zůstat až do svítání, drahá
jen mluvit o tomhle, ano

Sladké sny, dokud tě sluneční paprsky neprobudí
Sladké sny, které tě oprostí od všech problémů
Ale v tvých snech ať budou jakékoliv
Sni o mě malý sen
ano, sni o mě malý sen