Dnes bola ťažká noc. Bola som si vedomá toho, že viac nespím ako spím. Ale aj za ten krátky čas spania stihla som snívať desivý sen.

Išla som s niekým cez  kamenné hradby do vnútra chodbou. Po ceste pred vstupom sme stretali mamičky s kočíkmi najskôr so štvoričkami, potom s trojičkami, s dvojičkami a posledná bola s jedným kočíkom. Bavili sme s a na tom, či sa mamičky dohodli, že tak hromadne kočíkujú bábätká.😆

Vošli sme do chodby hradieb a zbadala som vo výklenku v pravo ležať dieťa, skríkla som :„Jéj tu je ďalšie bábätko!“, ale následne som si uvedomila že to je truhla a v nej leží mŕtve dieťa zakryté bielou perinkou. Jeho tvárička bola veľmi biela. Zhrozila som sa. O kúsok ďalej ležal na zemi v drevenej krabici mŕtvy plod. Po asi 2 metroch ďalej ležal ďalší a zase ďalší a každý bol iný, akoby zomrel  v inom štádiu vývoja. Bolo ich tam asi 6-7 nerátala som ich, len viem , že všetky boli biele a ja som vnímala ako ma niekto tou cestou sprevádza a len som odvracala hlavu od tých mŕtvych detí. Bol to pre mňa hrozný a šokujúci pohľad.

Tento krát som tú osobu vnímala ako mužskú časť. Všetky tie mŕtve plody ležali na ľavej starne. Potom ako som vychádzala z chodby bol tam už stánok a na ňom rôzne látky a pletené veci. Už som tú hrôzu nevnímala bolo to, akoby iné obdobie v mojom živote. Kolegyňa si kúsok zobrala, že ten vezme mame. Mne sa látka nepáčila, bola s nepoddajného materiálu.

Vyšli sme na nádvorie. Bolo akoby kamenné starobylé. Nik tam nebol. Stála som tam s kolegyňou a ona tú ružovú pletenú látku začala párať, že tam je veľa bavlny a bude mať na sveter aspoň. Pozerala som na východ chodby a vychádzali tadiaľ dievčatá zo strednej, s ktorými som bola na internáte. Zbadala som stánok s pletenými šatami a svetríkmi. Niektoré dievčatá už ich mali  oblečené . Bolo zvláštne, že vo sne bola aj Naďka, ktorú pred 4 rokmi zomrela a moje podvedomie si ju už uvedomuje, že je mŕtva, tak do snov mi už nechodí. Mala tiež oblečený čierno biely háčkovaný sveter. Zbadala som jedny háčkované šaty, že si ich teda skúsim , aj keď som si uvedomovala, že tie šaty žiadna z nich nezaplatila a len tak si ich vzali. No  už mi ich vychmatla Eva. Pozerala som na ňu ako si ich skúša, ale spodná časť bola rozpáraná celá, akoby tie šaty neboli dokončené. Potom som sa zobudila na uvedomenie, že si teda žiadne šaty neskúsim, lebo už sa mi iné nepáčili.🙄

Vyznam symbolov z Medovho snára

Hradby které jsou duté: jeden z mnoha symbolů na cestě poznávání předporodních zážitků; vztahují se k samotnému prožitku porodu, který má každý člověk v latentním stavu ve své mysli, a teprve touha po sebezdokonalení, snaha poznat podstatu sebe samého nebo bolestný prožitek dokáží otevřít studnici nevšedních vzpomínek

Kámen představuje čin a jeho osudovou cestu k důsledkům, kámen je tedy symbolem karmy*26; protože kameny představují minulé činy a jejich důsledky

Chodba je to cesta poznania

Novorozenec, nemluvně, batole: velice kladný sen, neboť batole je nedávno zrozeným symbolem sjednocení a ukazuje většinou dosaženou citovou úroveň snícího

Čísla:

1 je považováno spíše za symbol Boha

2 nejčastěji se vztahuje k vyjádření protikladů

3 trojice je symbolem skutečné jednoty

4 je číslem viditelného světa

Mrtvé dítě: násilně přerušený proces sjednocování protikladů; většinou se jedná o tragický pád z citové roviny zpět na pudovou rovinu, takto se může ohlašovat závažná, třeba i několikaměsíční krize

Potratiť díte velice negativní obraz symbolizuje nedokončený proces sjednocování pudových protikladů a tragický pád z ještě nedosažené citové roviny zpět na dno pudové roviny; tento negativní obraz je předzvěstí vážné krize

Embrio symbolizuje rozvíjející se život a brzký čas znovuzrození snícího. Smrt embria je nečakané ukončenie znovuzrodenia.

Pravá strana je dobrý smer, ľavá strana je zlé nasmerovanie. V pravo, v ľavo …nevědomí musí neustále kličkovat mezi protiklady, do kterých jsme svázali naši osobní existenci, a tak nevědomí snícího pomocí snů vede nejprve k uvědomění si protikladů, aby přes následné zpochybnění jednotlivých protikladů přivedlo snícího k uvědomění si stavu jednoty, v němž protiklady neexistují; tento postup navozuje budoucí spojování protikladů

Nádvorie vstup do duchovnej roviny. Starobylé nádvorie umožnúje vstup k minulým prežitkom.

Plést z vlny oblečení: někdy se spolu s vlnou spřádají vztahy jevového světa, ale v každém případě se vztahuje k možnosti výstavby ega (oblečení) a podle kvality či barvy vlny můžeme rozpoznat předpoklady, jimiž budoucí osobnost podpíráme

Barvy: růžová: pozor na klamavý „převlek“ emocí, bílá: čistota, jež se spojuje se světlem, poznáním a moudrostí; sebepoznání, ve své nejvyšší formě značí božskou mysl , černá: závislost na pudové stránce osobnosti, stále pevnější pouta závislostí, nebezpečí a negativita.

Ach jáj , čaká ma ťažké obdobie , nejaká kríza, nové vzťahy, nejaké sa budú rozpletať…hmm ani nechcem vedieť čo všetko. Niečo z minulosti sa ozýva. Ak ma na ceste sprevádzal môj snový sprievodca, tak to je niečo vážne na čo sa treba zamerať.🙄

Obyčajne si ráno ako idem za tmy do práce pozerám  na svoj tieň a vidím svoj duchovný obal na ňom a vždy sa pousmejem, že kráča spolu so mnou, ale dnes ako som sa snažila všemocne ho vidieť, nebol tam. Len biely obrys éterického tela… je mi z toho smutno…😦

Článok je súčasťou mojej skrinky na sny.