Asi dva či tri mesiace dozadu sa mi sníval sen s mojou šéfkou. Bolo to čudné, lebo o niektorých ľuďoch proste nesnívam a ak mi vojdú do sna, tak na niečo naozaj poukazujú.

Máme v práci galenický labák a v ňom sú drevené skrinky so sklenenými dvierkami. Tam sú uložené fľaštičky a nádobky na mastičky. Prišla som do práce a moja šéfka ležala v tej skrinke a jej sedemročný  syn pred ňu. Pýtala som sa prečo tam ležia a ona mi odpovedala, že sa jej syn hrá, že je bábätko v brušku. Bolo to také milé, lebo sa tam k nej tak túlil ako malé mačiatko a obaja sa zmestili do tej skrinky. 😆 Tak som im priniesla deku, aby im nebolo zima. Na to som sa zobudila.

Rozmýšľala som chvíľu a celý sen si prechádzala v hlave. Zistila som , že ak si ho znova premietnem ,tak si sen zapamätám a uloží sa mi do pamäte. 😉 V práci som sen vyložila šéfke a pýtala sa jej , či nie je tehotná. Sklo je priehľadné a skrinka je niečo čo v sebe ukrýva, takže pre mňa to bol jasný symbol tehotenstva. Je odpoveď bola, že nie je tehotná, ale synček vraj by veľmi chcel bračeka a veľmi rád sa mojká a túli. 😳

Niekto múdry mi vravel, že jemu sa sny zvyčajne vyplnia tak do troch mesiacov. Vďaka za radu Radko. 😉 Tento týždeň som sa dozvedela, že šéfka je piatom v týždni tehotenstva. Takže som sa potešila, že sa mi opäť vyplnil prorocký sen.

A potom že sny sú kravina….. 😉

Tento sen je súčaťou mojej skrinky na sny.

