Mám zase obdobie, kedy si pamätám svoje sny. 😆 Včera som viedla debatu o mojom liečení a o tom, že stále nie som na takej úrovni, aby som sa venovala liečeniu profesionálne. Ako som o tom vravela, ozývala sa jedna bytosť vo mne a vravela mi, že si len neverím, že viem liečiť a mohla by som sa tomu viac venovať. Následne na to som mala nad ránom sen. Nebol to obyčajný sen, lebo vedome som do neho vstupovala a ujasňovala si jeho význam. Svoju úlohu pri tom zohralo aj moje podvedomie a taktiež si myslím, že aj tá bytosť, ktorá sa vydáva za Rafaela a je stále pri mne.

Sen:

Bola som v nemocnici ako pacient. Niekto chcel po mne , aby som zjedla lieky. Vôbec neviem čo som tam robila, možno som sa chystala na zákrok, možno som bola len na preliečenie, táto časť sna mi nebola jasná. Podstatné bolo to, že som dostala hrnček s vodou, kde bolo rozpustených viac liekov. Chcela som to už ísť vypiť, ale plával mi tam mravec. Upozornila som na to a dotyčný, myslím že to bol chlap sa zasmial ako sa tam dostal. Tak som ho vytiahla pri umývadle a zrazu sa tam tých mravcov zjavovalo viac. Vyťahovala som ich, ale akoby tam naschvál pribúdali. Odlievala som vodu aj s mravcami do umývadla, až mi neostali žiadne lieky v hrnčeku. 🙄

 „No budem sa tváriť, že som to vypila“, povedala som si. Všimla som si, že znova stál pri mne niekto, kto ma občas snami sprevádza a vidím len jeho časť tela. Je to akoby môj sprievodca, ktorý dohliada na moje kroky.

V tom som sa zobudila a rozmýšľala , čo to bol za sen a čo znamenal. Zjavila sa mi krásna smaragdová farba pred očami. Uvedomila som si, že je to farba liečenia, mojej aury, aj keď nie taká výrazná. Pri písaní tohto článku som si uvedomila, že takouto farbou sa mi ukazoval vždy Rafael. Takže to bola zrejme jeho odozva.

Lenže analýza sna pokračovala ďalej, vedome nevedome som rozoberala svoje liečenia a došla mi odpoveď z môjho vnútra, že vždy budem intuitívne nevadená, že sa nemusím obávať, lebo v tom nie som sama. Je zaujímavé, že ak zapochybujem o svojom liečení vždy som ubezpečená, že sa nemám obávať a dôverovať si, lebo mám vnútornú silu, ktorá ma nesklame. 😳

 K mojim symbolom:

Nemocnica je místem, v němž se člověk uzdravuje na citové rovině; jakmile je snící ve snu léčen, pak se uzdravují především jeho city a v případě nemoci fyzického těla může vzápětí dojít k téměř zázračnému uzdravení i v rovině denního vědomí

Hrnek není jednoznačným sexuálním symbolem jako hrnec, neboť jeho obsah jej posouvá k jiným, spíše citovým významům, ovšem proti symbolu sklenice je obsah hrnku, a tím i náplň mysli skrytější; jen mléko, kakao a čokoláda dává symbolu hrnku sexuální nádech

Předměty nalezené na dně hrnku: podstata touhy snícího a současně i hlavní hybná síla jeho života

Voda: silná touha po čistotě myšlenek, když vodu pijeme, a slabší touha, když hrnek vody pouze vidíme

Mravci jsou synonymem myšlenek, které z podvědomí (z podzemí) vylézají a otravují život snícího.

Každý mravenec v mraveništi je součástí mravenčí skupinové duše, protože všichni mravenci pracují pro mravenčí královnu a pro mraveniště. Součástí mediciny mravence je sebeobětování. Největší z jeho medicin je však trpělivost. Jestliže dnes mravenec prokličkoval do vašeho výkladu, je na čase v některých životních situacích projevit trochu důvěry a trpělivosti. Možná jste zapomněli, že vždy dostanete to, co potřebujete, ve chvíli, kdy to potřebujete nejvíce. Není-li to na obzoru a nebo hned za sousedním mraveništěm, buďte trochu strategičtí. Jak můžete využít svou tvůrčí sílu do doby,než “to” přijde – ať již vaše “to” znamená cokoli? Mravenec pracuje pro dobro celku. A co vy? Pokud ano, pak si můžete být jisti, že i celek chce totéž dobro pro vás a že jej dostanete.

Léky pevné a práškové léky se vztahují k hmotnému tělu; masti jsou přechodovou fází od těla k emocím; oleje, vodičky a různé kapaliny se vztahují k citům; inhalace par je přechodem od citů do duchovní roviny příčin; plynné léky, zázračně uzdravující pyl květů a uzdravující předměty, jež padají z nebe (například okvětní lístky s mocí zázračné likvidace nemoci), se vztahují k duchovní rovině vědomí a mají blahodárný vliv na mysl snícího, když formou odpuštění překonávají nemoc těla způsobenou neúprosným karmickým zákonem.

Takže voda odplavila votrelé myšlienky a ostal len pocit, že som sa ich zbavila. Pre mňa ten sen bol o tom, aby som si viac verila a že moje pocity a čistota duše nikdy nesklamú. Stačí načúvať svojmu vnútru.

Ráno som išla do práce a kamoška mi vravela, že jej synček chce k Vianociam mravenčiu farmu. Tak som sa na tom zasmiala, lebo každé leto im mám doma plno a o nich sa mi v noci snívalo. Toto je jedna s vecí, ktoré by som svojim ratolestiam nedovolila, lebo len nedávno som mala celý roj mravenčích kráľovien na oknách , čo ma poctili svojou hojnou návštevou. 😆

Keďže som pri snoch, podelím sa s vami ešte o jeden.

Deň predtým som mala krásny sen. Videla som slnko na oblohe v zvislom  páse žltej clony, ktoré žiarilo úsmevom. Okolo lúčov malo červený obrys a to slnko malo aj oči a nos. Tak ako v rozprávke. 😉 Krásne sa na mňa usmievalo. Potom som to slnko v tom sne videla druhý krát a rozmýšľala som , kde som ho videla, lebo bolo úplne také isté. Bol to len krátky sen, ale veľmi príjemný. 😳

Vedela som , že je to pozitívny sen, slnko bolo symbolom mužského princípu a je vládcom citovej animy. Úsmev je dôsledkom pochopenie jednotlivých skutočností v živote. A jeho farby? Žltá je farba božskej intuície vychádzajúcej z vnútra a červená sú city a emócie. Eliz sa mi snažila tiež vyložiť sníček a viac menej sa trafila. 😉

Takže kto to na mňa žiaril a usmieval sa? Aj na to poznám odpoveď, kto mi chcel presvetliť sníček. 😉

Tento sen je súčaťou mojej skrinky na sny.

 

