Včera večer som ležala v posteli a napadlo mi  nazrieť na svoje silové miesto. Bola noc a ja som stála na pláži. More mi omývalo nohy a pofukoval jemný vetrík. Pozrela som na oblohu a uvidela krásne žiariť  hviezdy. V tom sa mi v hlave rozsvietilo a ja som si uvedomila sen, ktorý sa mi sníval nad ránom. Stála som na ulici pred rodným domom, bola noc  a ja som pozorovala oblohu. Vznášalo sa tam asi 5-6 vesmírnych družíc. Boli tak blízko . Zavolala som na svojho staršieho syna, aby sa na ne tiež pozrel. Vo sne som si uvedomila môj kozmický zážitok, kedy som videla vesmírne telesá na oblohe. Bolo to ako skutočnosť. Potom som rozmýšľala, čo mi týmito snami moje podvedomie chce asi naznačiť? Prečo tieto moje kozmické sny sú spojený vždy s mojím starším synom?

Vesmír je nekonečný, tajomný, je súčasťou už inej dimenzie. Je naším makrokozmom, ale aj mikrokozmom. Ukrýva veci neviditeľné, ale na druhej strane viditeľné, ak sa naučíme inak pozerať a vnímať. Je tak ďaleko, ale predsa tak blízko.

 Vesmírne sondy, či družice som mala vo všetkých kozmických snoch. Majú nastarosť prenášať signály, zaznamenávať informácie, sú komunikačnými zdrojmi medzi naším a vesmírnym svetom. Sú symbolom duchovných prvkov. Spolu s vesmírom sú zdrojom všetkého živého a tvoria spojenie s transcendentálnym Ja.

Cesta domov predstavuje jednotlivé etapy návratu ku skutočnej prirodzenosti, ktorá je božská.

Môj syn vo sne predstavuje citového anima,teda citovú stránku mojej duše a napomáha mi k nadviazaniu zjednotenia.

Hmm zrejme potrebujem ešte zopár kozmických snov, aby som pochopila vlastný význam sna. Mne to stále prichádza ako odkaz spojiť sa s univerzom, nadviazať znova komunikáciu, ktorú som kedysi ukončila. Alebo  moja duša túži po domove a spojení sa s niekým veľmi blízkym🙄

Moje kozmické sny: