17.8.2011.


Počas noci som mala viac snov, ale len tento mi ukázal na to, čo sa odohraje neskôr. Stretla som svojho spolužiaka a aj jeho manželku, ktorá je už mŕtva(zahynula 4 roky dozadu pri autonehode.) On má teraz s priateľkou malého chlapčeka. Ale v tom sne som stretla práve Naďku s ním, čo mi bolo čudné, lebo ona už nežije. Prečo mi prišla do sna?

Už dlho sa mi o nej nesnívalo. 🙄

Späť k snu. Pozrela som im do kočíka na malého, lebo som ho ešte nevidela. Chlapček bol zlatý a vyplazoval jazýček. Mal ho veľký, opuchnutý a nechápala som na čo poukazoval. Napadlo mi v mysli, že pohlavné orgány. Potom som si všimla pehy na tvári a povedala som, že sa podobá na kamoša, lebo aj on ich má.

Rozmýšľala som nad snom cestou do práce, prečo sa mi sníval s mŕtvou kamoškou a jej mužom a na čo chcel sen poukázať. Za dva dni mi zavolal ten kamoš a chcel odo mňa info, či je istí liek aj pre mužov, lebo jeho priateľka má mykózu a potrebuje sa aj on pre liečiť. Vraj, keď žila ešte jeho žena, tak také niečo bral. No a hneď bol môj sen vysvetlený. Ten jazyk naozaj poukazoval na pohlavné orgány a preto kočík vozila zosnulá kamoška, lebo sa to týkalo aj jej.

Takže sen bol predzvesťou na udalosť, ktorá sa nestala hneď na druhý deň, ale až za 48 hodín. Naša duša vie, čo sa stane dopredu istý časový úsek.

Ak sa zaoberáme snami, našli sme si k sebe cestu. Cestu odkazov, upozornení varovných signálov, ale aj udalostí, ktoré sa odohrajú. Len treba správne pochopiť jej symboliku. 😀

