Minulý mesiac som mala sen s bývalou kolegyňou. Nikdy som s ňou nesnívala, tak mi to bolo čudné. Ona bola viac menej panička a my sme nezapadali medzi jej priateľov. 😕

Už asi rok, či dva u nás nepracuje a prerušila kontakty zo všetkými kolegovcami. Vo sne som ju stretla, objala ma, čo som bola prekvapená, lebo zase také kamarátky sme neboli. Všimla som si, že je pribratá, tak som sa jej spýtala, či je tehotná. Mala som v tom sne z nej taký pocit. Potom som si všimla, že má trocha privreté ľavé oko. Bolo to zvláštne, lebo nemala zrakový problém.

Na druhý deň som volala kolegyni na materskej, či nevie niečo o nej, lebo občas si písali na FB. No nevedela. Tak som si počkala na druhú kolegyňu, kým sa vráti z dovolenky a tá mi tiež nevedela povedať, ale vraj aj ona mala s ňou sen, že je tehotná.

Už som na sen aj zabudla, keď mi dnes kolegyňa povedala, že sa môj sen s Eliškou vyplnil. Žasla som…. 😀 😀 😀

Rozmýšľala som nad tým, čo znamenalo to ľavé oko a prišla som po čase aj na to. Ľavé oko riadi pravá hemisféra a to je ženská časť v tele. Takže čaká dievčatko. Aj to sa mi potvrdilo, lebo už vedia čo to bude. .:-D

Takže bude zo mňa časom aj veštica…. 😀

