Dnes som si čítala články na Alta-Ra a po prečítaní tohto textu som si uvedomila svoj sen.

Bola krásna hviezdna noc a ja som na oblohe zbadala nejakú planétu, ktorá bola tak blízko našej Zeme, že ju bolo krásne vidno. Dokonca som na nej videla aj pevniny a vystúpené horniny, tak ako sú vidno z astronomického pohľadu z vesmíru na našu Zem. V diaľke som zbadala ďalšie javy. Hviezdy sa spájali čiarami a vytvárali akýsi tvar. Preblikávali, zhasínali a ich spojnice sa znova objavovali. Zavolala som svojho syna , nech sa pozrie aj on na tú krásu…no bolo to tak úžasné. Už raz som mala kozmický sen a v ňom som tiež videla planétu ako bola viditeľná z našej Zeme.

Salusa, 8. júl, 2011

Po všetkom, čo sme povedali, ak máte jasný zámer vzostúpiť veríme, že budete úspešní a otvorí sa vám cesta, po ktorej môžete kráčať. Niektoré lekcie dostanete počas spánku. Zvyčajne na tieto zážitky zabudnete, keď sa zobudíte, ale môžete cítiť vnútorné naplnenie a radosť.

Zámerne si nepamätáte svoje astrálne cesty, pretože zážitky z nich by mohli zasahovať do vašich každodenných povinností. Niektoré si samozrejme pamätáte a tak viete, akým potešením je byť v tejto dimenzii.

Všetky takéto záblesky sú nápomocné, pretože vám ukazujú, že čím vyššie sú vaše vibrácie, tým radostnejšie sú vaše zážitky. Viac na Alta-Ra

Po prečítaní ma napadajú dve verzie, prečo ten sen. Prvou je len upozornenie od môjho podvedomia, že si také niečo ráno prečítam a mám si uvedomiť, že dokáže vedieť  určitý čas dopredu, čo sa udeje a mám tomu venovať viac pozornosti. A druhá varianta  venovať pozornosť hviezdám  a  Síriusu.😕

Na stránke http://www.medo.cz  som si našla vysvetlenie symbolov.

Neznámé země či dokonce cizí světy: snící vstoupil do neprobádaných koutů nevědomí a v brzké době může očekávat zajímavé dobrodružství či nezapomenutelný zážitek

Zemský povrch je v nevědomí obrazem duchovní cesty

Vidět na nebi jednotlivá souhvězdí, která sem nepatří: postupná přeměna hodnot ve snícím nezadržitelně směřuje k podstatné změně orientace života (například z materialistického života na duchovní)

Blikající hvězda: naděje vzestupu, kterou by bylo dobré využít

Obrazce na hvězdném nebi: symbolizují nezměnitelnou část osudu, která se brzy vyplní

Uff tento  posledný význam symbolov ma zaskočil, lebo tie obrazce som na nebi naozaj videla a menili tvar. Dôležité je že som z tohto sna necítila nič zlé, len som bola fascinovaná. Viac o hviezde Sírius si prečítate tu.

To, nad čím musím porozmýšľať sú dva opakujúce sa symboly. V minulom sne bola viditeľná planéta, tá istá bola aj v tomto sne a tiež som tieto úkazy ukazovala svojmu staršiemu synovi v oboch snoch.😕

Že by náhoda?🙄