Tri noci, tri sny a v každom z nich bolo poukázané na niečo iné.

Prvý sen 6.6.2011

Bola som po OP dolnej končatiny a mala som nefunkčný redonový drén a vytekala mi krv do postele. Volala som sestru, nech mi ho znova dá podtlak. Upratala aj posteľ. Potom som išla domov, ale už na pol cesty som zistila, že som si nechala peňaženku na okne v nemocnici. Vrátila som sa tam, ale v izbe už nebola. Tak sme ju zo sestričkou hľadali. Občas som si uvedomovala bolesť operovanej nohy. Prechádzali sme chodbami, boli vybielené a niektoré časti izieb sa len maľovali. Peňaženku som nenašla a zobudila sa.

Sen som si vyložila až po ceste domov, lebo som si uvedomila, že bol upozornením v symboloch na situáciu, ktorá ten deň nastala. Kúpila som si topánky, lenže vybavila som si na ne zľavu 20% a časť mi mal preplatiť zamestnávateľ. Kolegyňa mi dala inú sumu, nie tú zo zľavou a tak šéfka mi odohrala tie drahšie topánky. Dalo sa to opraviť, ale šéfka si postavila hlavu a nebola ochotná urobiť storno. Veľmi ma to nahnevalo, lebo ja som ten, čo všetko vybavuje ostatným a keď chcem niečo pre seba dopadnem najhoršie.

Vyloženie sna:

Operácia zameraná na nohy sa týkala mojich topánok. Krv, čo vytekala z drénu je moje uvoľňujúce sa ego a hnev. Peňaženka je naša záťaž, bremeno, ktoré v mysli nosíme a tým, že som ju stratila, som sa ho vlastne zbavila. Tých nepekných myšlienok a ohováranie niekoho, kto sa nezachoval správne voči mne. Ale vyložila som si to aj, že som tým prišla o financie, čo sa ja stalo. Ku koncu sna som prechádzala čistými bielymi chodbami . Biela je symbolom čistoty, svetla, múdrosti, cesty k sebapoznaniu. Hnev sa uvoľnil a ostala čistá myslel a zamyslenie sa nad sebou a niekým, že mi za to nestojí….

 Druhý sen 7.6.2011

Večer som si pozrela  film Ako prichádzajú sny a cítila pri ňom hrozný duševný smútok, no veľmi som si poplakala. Mala som pocit, že som v niektorom živote prišla o deti a moja dušička to veľmi zle znášala a túto bolesť nesie v sebe. V čase, keď som ten film pozerala prvý krát som sa ešte nevenovala ezoterike a ten film nebol pre mňa nejakým dojákom, skorej ma tam vtedy zaujali aspekty pekla ako tam bolo zobrazené. Bolo to asi nejakých pár rokov dozadu. Je zvláštne ako sa človek mení… Následne na to som mala čudný sen.

Bola som so skupinkou ľudí a stáli sme v nejakom jazere. Voda bola mútna a hľadali sme v nej deti, ktoré sme mali zachrániť. Ja som našla svojho syna, držala som ho v náručí a potom som čakala, kedy ožije. Bol to ako rituál znovuzrodenia. Nájsť stratené duše a priviesť ich opäť k životu.  Rozkašlal sa otvoril oči, tak som s potešila, že som ho oživila, ale potom ich znova zavrel a tým som ho stratila. Na to som sa zobudila. Nebola som z toho smutná, akože mi zomrel syn, neviem bolo to divné…

Tento sen si neviem nejako vyložiť… viem,  že voda predstavuje naše emócie, ktoré si uvedomujeme a tým, že bola mútna, tak sú zahalené nejakým závojom, nečistotou. Znovuzrodenie je nový život, teda bol tam pokus o nový život priviesť dušu opäť do tela a dať jej novú šancu. Cez vlastné písmenká pochopím možno aj skutočnú podstatu sna, aj keď tých verzii mám viacej…😕

Tretí sen 8.6.2011

Tento sen bol len predtuchou, čo sa udeje. Vo sne sa spustil vetrisko a hrozný dážď. Ja som stála na terase u mojej mamy, majú ju celú uzavretú a sledovala som ako vietor naráža na steny okien. Bolo to nepríjemné. Zobudila som sa a počula, že začal fúkať vietor a pršať. Vietor pridal na intenzite a prišla búrka, voda šľahala do okien, no hrôza, veď ste ju v noci zažili. Utekala som deťom pozatvárať okná. Počúvala som ako voda šľahá do okien, na strešných oknách sa to hrozne ozývalo. Potom som si uvedomila čo sa mi snívalo.

Takže prvý sen bol upozornením na situáciu, ktorá sa odohraje cez deň použitím symbolov. Druhý sen vznikol následkom filmu a prežitých emotívnych scén a vlastnej duševnej bolesti. Tretí sen bol len predzvesť, alebo varovaním že ide zlé počasie.

Sú rôzne varianty ako vznikajú sny a aký podklad im poskytneme. Dôležité je si ich správne vyložiť. Zamerajme pozornosť do svojho vnútra a premýšľajme, čo nám tým ten sen chcel povedať….