Dnes ráno som sa zobudila a rozmýšľala nad tým, či som vlastne snívala. Občas sa na sen počas dňa rozpamätám, občas vôbec. Ak sa nezobudím s tým , že si sen v mysli potvrdzujem, tak potom je to ťažšie. Vybavovalo sa mi len malé dieťa. Tentoraz som nebola tehotná, ale už som ho mala. Malo najviac 4-5 mesiacov. Chcela som ho nakojiť, ale odmietalo, nebolo hladné. 😕

Potom som sa pozerala do úst a na pravej strane ďasien som videla zdurenú kožu, akoby som tam mala červa. Vytlačila som ho a vyliezol odtiaľ ouchár, alebo taký podobný hmyz. O kúsok ďalej som mala ďalšie, ale väčšie. Vytlačila som to a keď som to položila na stôl, tak to malo hnedé a biele korienky, ako z nejakej rastlinky a bolo to omotané na nejakej čudnej hlave. Teda vyzeralo to ako hlava nejakého tvora. Zmestilo sa mi to do dlane. Hlava bola tiež biela. Pozrela som znova do úst, ale našla som len miesto, kde bola ďalšia potvora, ale premiestnila sa inam. Objavila som ju, vytlačila a vyzerala ako veľká larva.

Znova sa vrátila scéna s dieťaťom, malo mokré tričko, tak som išla ho prezliecť do ine miestnosti. Ako som otvorila dvere, všade po stene boli muchy, alebo nejaký veľký hmyz a lozili v skupinkách po stene. Vzala som spray a začala ich striekať a pomaly kapali. Uvedomila som si, že tie potvory z mojich úst som nechala na stole, tak som vzala nôž a sekala ich na malé kúsky, lebo to oni rozmnožili hmyz v mojom dome.

Postupne som si spomenula na všetko v mojom sne. Uvedomila si, čo to znamená. Dieťa čo sa mi stále v sne opakuje, buď ako plod v mojom bruchu, alebo ako kojenec znamená zrodenie niečoho nového. Kŕmila som ho a ono nechcelo. Malo všetko čo potrebovalo.  Možno už nastal nový proces v mojom živote, znovuzrodenie niečoho a v tomto čase to nepotrebuje žiadnu starostlivosť.

Tie tri potvory, čo som vytiahla z ďasien sú tie tri bytosti v mojom živote. Najmenší  je  Messiel ten predstavoval ouchára. Bol malý  2cm.  Druhý, ktorého som vytiahla predstavoval Uriela. Hnedé zapustené korene prepletené bielymi a biela tvár. To je jeho moc čistá a pošpinená. Tvár bola biela, lebo sa zrejme snaží očistiť. Posledný, ktorý zanechal stopy na dvoch miestach je Rafael. Ten sa rád premiestňuje  a ukazuje rôzne tváre svojej eminencie.

Nezabudnem na to ako mi raz počas noci pred spaním vytvoril obraz hroznej tváre a oči jej svietili žltým svetlom. Alebo na jeho zhmotnenú postavu smaragdového panáka, ktorý mi ležal u nôh. 😕 Trápne.

Rozmnožený hmyz v mojom dome ….vedela som, že to spôsobili oni, tie tri potvory, takže tým, že sú traja a rozťahujú sa v mojej mysli a ovládajú moje nervové centrum, cez ktoré mi ubližujú, sú tým dotreným hmyzom tými negatívnymi myšlienkami, ktorých sa zbavujem. 😕

Dnes počas liečenia Reiki mojej netere  mi vyššia bytosť, ktorá ma sprevádza liečením vravela aké má problémy a na čo sa zamerať a jeden z nich sa plietol do rozhovoru a snažil sa tú bytosť napodobňovať. Vyššia bytosť ho upozornila aby sa neplietol do liečenia a povedala mi, že by som sa ich mala zbaviť, lebo nikdy sa nenaučím liečiť tak ako by som ja chcela a oni mi budú vždy škodiť. Nie je jediná, ktorá mi toto tvrdenie povedala.

Vždy, keď som zápasila s týmito bytosťami a odháňala ich od seba, tak som bola na tom, že len ja , teda moje ego sa ich chce zbaviť a mať svoj kľud, ale dnes mi to potvrdilo aj moje podvedomie, moja duša, ktorá mi to takto dala do symbolov.

Zbaviť sa negatívnych myšlienok vo svojej mysli spôsobený tými tromi bytosťami  , ktoré sa stali súčasťou môjho života.

