Odkedy si vstúpil do Koridoru, skúsenosti, ktoré si tu mal a neboli dostupné tvojej pozemskej mysli si pravdepodobne našli svoju cestu do tvojich snov. Takže by sme ťa radi naučili ako preniesť informácie zo svojich snov do denného života. Keď spíš, uzavrieš svoje fyzické vedomie a otvoríš svoje vedomie ozajstnej realite vyšších dimenzií. Inými slovami, keď „ideš spať“ odpojíš sa z 3D hologramu a vrátiš sa do reality svojho JA, aby si zažívali dobrodružstvá a komunikovali s vyššími bytosťami, vrátane vyššieho vyjadrenia svojho JA.

Finta je v tom, ako si zapamätať správy, ktoré si dostal, kým si bol vo svojom nočnom-tele tak, aby si ich dokázal preložiť svojmu uzemnenému ja. Tvoje nočné telo je veľmi podobné ako, a v niektorých prípadoch to skutočne je, tvoje Svetelné telo. Tvoje nočné telo, tiež známe ako tvoje astrálne telo je tvoje vedomie zabalené do premenlivej formy. Avšak, keďže tvoje astrálne telo je štvordimenzionálne, nesie ťa len do štvrtej dimenzie. Na druhej strane, keď ťa tvoje snové zážitky nesú do piatej dimenzie a ďalej, tvoje vedomie je zabalené do tvojho Svetelného tela.

Možno si nepamätáš pocit bytia Svetelným telom, keď si v piatej dimenzii a ďalej, pretože obyčajne vo svojich snoch „nosíš“ (nadobúdaš, pozn. prekl.) podobu osoby. Táto osoba môže byť tá istá ako tvoje pozemské ja, alebo z iného času, dieťa, alebo dokonca pohlavie opačné k tvojmu uzemnenému ja. Kým je tvoje vedomie oslobodené od preludov a drámy vášho fyzického sveta, môže zažívať realitu bez týchto obmedzení. Niektoré sny sú krátke videá častí tvojho denného života, ktoré potrebuješ vidieť odlišne, aby si ich mohol lepšie pochopiť. Tieto sny sa vyskytujú často kým si v strednej-štvrtej dimenzii.

Niekedy robíš to, čo sa nazýva „záchranná práca“ v nižšej štvrtej dimenzii. Keď vykonávaš záchrannú prácu, v skutočnosti pomáhaš osobe, alebo osobám, ktorých vedomie uviazlo na nižšej astrálnej pláni. Tieto sny sú často veľmi vyčačkané a prebiehajú ako špionážne novely alebo niekedy strašidelné filmy. Môžeš tieto sny vypustiť z hlavy s poklepaním si na rameno za to, že poslúžili svojmu spoločníkovi na Zemi.

Spracovávanie snov hemisféremi

Na druhej strane, hlavne keď si v Koridore, budeš mať veľa snov v strednej až vyššej štvrtej dimenzii a tiež v piatej dimenzii a ďalej. Toto sú tie sny, ktoré chceš preniesť do svojho pozemského vedomia. Najprv ich tvoj pravý mozog (pravá mozgová hemisféra/pologuľa je intuitívna, holistická a syntetizujúca/celostná a spájajúca, pozn. prekl.) prenesie ako obrazy. Potom budeš musieť preložiť tieto snové obrazy do jazykových oblastí svojho ľavého mozgu (ľavá mozgová hemisféra je logická, lineárna a analytická/postupná a rozoberajúca – zameraná na podrobnosti, pozn. prekl.), aby si si ich dokázal zapamätať. Váš pozemský výukový systém ťa cvičil pamätať si v prvom rade jazykovým systémom tvojho ľavého mozgu a obrazy v tvojom pravom mozgu môžu ľahko prekĺznuť do tvojho podvedomia.

Na prenos sna do tvojho denného vedomia sa budeš musieť PREBUDIŤ ku skutočnosti, že snívaš, zatiaľ čo stále zotrváš vo sne. Potom môžeš uchopiť akúkoľvek časť sna a udržať si pevný zámer na jeho zapamätanie, keď sa zobudíš. Potom si ho musíš rýchlo zapísať lebo ho pravdepodobne zabudneš. Čím vyššia je dimenzia, z ktorej prijímaš svoju správu tým ľahšie je ju zabudnúť kým spíš. Zabúdanie nastáva preto, že je viac úrovní vedomia, cez ktoré musíš preniesť svoj sen späť do svojho denného života.

Odkedy si v Koridore môže byť tvoj snový život živší a stále vo vyšších dimenziách. Keďže si si vedomý vyšších dimenzií počas dňa, môžeš počas sna ľahšie otvoriť brány do vyšších dimenzií. Keď nesieš správu z vyšších dimenzií do pozemského života, môžeš ju ľahšie začleniť do svojej fyzickej reality. Tiež môžeš svoje správy zdieľať s ostatnými. V skutočnosti náš kanál (Suzan, pozn. prekl.) prijal túto správu vo svojom sne.

Ukladanie snov do súborov

Presne ako máš zip-súbory, čo sú veľké súbory stlačené do malého balíčka, jeden malý úlomok sna funguje ako zip-súbor, ktorý je možné otvoriť, aby si odhalil správu celého sna. Časť sna, na ktorú umiestniš svoj zámer, čo bolo v tomto prípade niekoho meno, je meno zip-súboru. Keď sa zobudíš s menom zip-súboru vo svojej mysli, okamžite si ho zapíš. Potom môžeš otvoriť súbor spôsobom zápisu do „prúdu vedomia“, aby si získal informácie súborov vložených v tom malom úlomku sna.

Sen, ktorý sa snažíš preniesť sa nemusí zdať taký dôležitý. Dôležité je, že si začínaš uvedomovať jadro svojho JA, keď vo svojom sne interdimenzionálne cestuješ. Toto nepretržité uvedomovanie si JA je rovnaký mechanizmus, aký použiješ na uvedomovanie si svojho Multidimenzionálneho JA, keď si zapletený do preludov tretej dimenzie. Ak dokážeš nájsť svoje JA vo svojich snoch, môžeš zostať svojim JA aj počas mnohých ilúzií a drámy tvojho holografického trojdimenzionálneho života.

Akonáhle spoznáš že nie si svojim pravým JA v dennom živote, môžeš si dôsledne pamätať BYŤ väčším JA, ktoré sa kedysi pripojilo do 3D Hry. Tvoje väčšie JA je to tvoje JA, ktoré je tvorcom tvojej 3D Hry. Naviac, keďže si pamätáš že TY si tvorcom svojho života, VIEŠ, že nemusíš hrať žiadne role ani vstupovať do žiadnych nechcených výziev. Na druhej strane, ak si zapletený do nepríjemného sporu, môžeš sa v ňom uvoľniť, aby si našiel dôvod prečo si ho vytvoril.

My chápeme, že toto uskutočniť nie je jednoduché. Bol si chytený v krajine polarít a ilúzií po nespočetné množstvo životov. Áno, vrátil si sa DOMOV do vyšších dimenzií medzi svojimi inkarnáciami, ale zabudol si na svoje JA s každým novým životom. Čas tohto zabúdania sa skončil. Keď sa dokážeš ZOBUDIŤ vo svojich snoch, zatiaľ čo zostávaš vo sne, praktizuješ PREBUDENIE z ilúzie obmedzovania svojho vedomia na trojdimenzionálne hlinené vozidlo.

Sme ako matriošky

Jeden z najdôležitejších zámerov prečo sme ťa priviedli do nášho Koridoru je pomôcť ti spomenúť si, že tvoje JA sa skladá z mnohých menších ja. Si rovnaký, ako drevené bábky, ktoré sa otvárajú a obsahujú menšie a menšie bábky, ktoré sú vložené do seba (matriošky, pozn. prekl.). Každá z týchto drevených bábok je samostatná a predsa časťou väčšej bábky. Rovnakým spôsobom sú všetky dimenzionálne reality, v ktorých tvoje vedomie súčasne nadobúda podobu, časťou väčšieho celku tvojho Multidimenzionálneho JA.

Venuj teraz chvíľu roztiahnutiu svojej predstavivosti tak, aby obsiahla nespočetné množstvo verzií tvojej veľkej podstaty zažívajúcej nespočetné množstvo rôznych realít – všetky v tom istom PRÍTOMNOM OKAMIHU. Pre tvoje troj a štvordimenzionálne JA je každý život jediným životom, ktorý máš. Na druhej strane, tvoje Multidimenzionálne JA môže ľahko zažívať všetky tieto reality bez straty spojenia s jadrom svojho JA.

Takže, keď sa učíš prenášať svoje sny do svojej fyzickej reality, cvičíš si aké to je BYŤ svojim Multidimenzionálnym JA. Keď rozšíriš svoje vedomie tak, aby si BOL svojim JA, začínaš žiť v kolektívnom vedomí a vidíš SEBA v celom ľudstve. Je ľahké urobiť krok ku Planetárnemu Vedomiu, v ktorom môžeš nájsť svoju podstatu v každej časti Zeme, od skaly-po-horu alebo od chrobáka-po-orla.

Akonáhle tvoj pocit SEBA obsiahne bytie planétou, môžeš podniknúť ďalší krok – nájdenie svojej podstaty v každej časti Galaxie a prijatí svojho Galaktického Vedomia. Potom, keď dokážeš stotožniť svoje JA s galaxiou, môžeš nájsť svoju JA-totožnosť v Kozmickom Vedomí, ktoré si užívame my Arkturiáni a mnohí vaši ďalší sprievodcovia.

My Arkturiáni máme hlboké korene v Gaii a boli sme vašimi strážcami od samotného počiatku. V skutočnosti mnohí z nás prijali podobu na vašej nádhernej planéte. Niektorí z nás sa vrátili a niektorí z nás tam stále čakajú na spojenie vo veľkom planetárnom Vzostupe. Z tohto dôvodu naše vedomie radostne vstúpilo do vašich snov, aby vám pomohlo prebudiť sa k svojmu JA!

Preklad: Patrick Sir El Khatim , Máj 2009

http://www.ee.dunres.sk/

Zdroj

