Sloboda mysle, čo by som za to dala, myslieť na čokoľvek chcete a nepočúvať názor vychádzajúci z vášho vnútra od bytosti, ktorú nechcete počúvať a zdieľať je názor.

Ivetka písala o technike ako sa zbaviť negatívnej bytosti, verte, neverte, skúsila som už všeličo, nič proste nefunguje. Len technika mŕtveho brouka zaberá. 😆

V noci som mávala kľud, občas mi vraveli: “Choď už spať, nech už o sebe nevieme!“ Neviem čo robia, či prestanú vnímať samých seba, keď moje vedomie spí. Sú však vynaliezaví a začali sa mi vtierať aj do podvedomia. Skúšal to Uriel, keď ma počas spánku chcel vytiahnuť do Astrálu.

Nedávno som utrpela šok, keď mi nečakane počas zaspávanie Rafael stiahol srdcový sval a ja som pocítila silné stiahnutie na srdci. Následky svojich činov si bude zodpovedať sám.

Včera večer sa mi vyhrážal, že sa môžem tešiť na noc. Nesklamal….. 😕 Týmto ho .

Zobudila som sa na sen, neviem o čom už bol , ale ako som začala o ňom rozmýšľať, odpoveď mi prišla vo Worde na ploche PC. Postupne sa zjavovali písmenká, tvorili slová a boli podčiarknuté, akoby v nich bolo prepojenie na inú stránku. Čítala som čo mi píše. Všetko som videla vnútorným zrakom.

Milý Rafi sa zahral na moje podvedomie a snažil sa týmto spôsobom so mnou komunikovať. Zrejme sa mu zapáčil spôsob, o ktorom som nedávno písala ako naše podvedomie spracováva  informácie.

Zbavila som sa obrazovej správy a pretočila sa na inú stranu. A takto sa to dialo ešte 3x , pokiaľ som znova nezaspala a nezobudila sa na budík. Na čokoľvek som pomyslela, on mi dal odpoveď textom vo Worde. Musel však vynakladať veľa energie popri tom, lebo 2 x pokuli trámy v streche a to už viem, že robia oni a nie žiadny duchovia. Keď hrám mŕtveho brouka a ich hlasy utíchajú a ja zabúdam, že sú pri mne, tak je v dome kľud.

Tak veľmi som túžila po vnútornom kľude a dostala som znova opak, tak ako vo viacerých prípadoch….. 😕

