Tri noci, tri sny. Každú z nich sa mi sníval zaujímavý sen, ktorý niečo znamenal. Až po tomto treťom sne som si uvedomila, že sú síce odlišné, ale každý z nich nepoukazuje na absolútnu dokonalosť , ale obsahuje aspekty dobrého  a zlého. 

1.3.2011

Nebudem zachádzať úplne dopodrobna a budem sa snažiť poukázať len na hlavnú časť toho sna. Snívalo sa mi , že som bola ochotná darovať svoju nohu dievčatku, čo chcelo strašne chodiť. Dievčatko malo od narodenia len kýpeť. Keď všetky testy boli  pozitívne a ja som bola vhodný darca, tak mi  nohu amputovali. Po operácii som sedela na vozíku a prišla lekárka (moja kolegyňa), ktorá držala moju nohu v bielej silonovej pančuche a vravela: „Nohu sme nemohli dať dievčatku, lebo tam máte nádor!“

„Čože?“ vyhŕklo zo mňa. Kolegyňa mi vysvetlila, že sa mi tiahne  hlboko v nohe, tak ju nemohli použiť. „A čo to dievčatko? Tak sa tešilo na tú nohu, že bude znova chodiť!“ Prišlo mi to ľúto, lebo dievčatko nedostalo moju nohu a ja som ju už tiež nemala.😦
Zobudila som sa zo slzami v očiach, lebo som si vo sne uvedomila aká liečba ma čaká a aké mám nízke šance na vyliečenie. (Podvedome zafixované skúsenosti s onkologickými pacientmi.)

Pozitívny aspekt : darujem vlastnú nohu, všetko je pozitívne, som vhodný darca

Negatívny aspekt:  zistenie, že v nohe je zhubný nádor, som nevhodný darca.

2.3.2011

Boli sme v dome môjho brata. Prerábal si ho a ja som ho ukazovala svojej kolegyni, ktorá sa tam objavila. Celé prízemie mal pokryté bazénmi. Boli tam asi 4 druhy a postupne prechádzali od plytkého po hlbší. Voda bola krásna čistá, ale keď som si chcela ísť zaplávať, tak som zbadala, že sú vo vode usadené  kamienky a piesok po dlažbe.

Pozitívny aspekt : čistá priezračná voda na prvý pohľad

Negatívny aspekt: usadené kamienky a piesok na dne bazénu.

Vzala som kolegyňu na poschodie ukázať jej ako má zariadenú obytnú časť. Zamierila som k oknu, ktoré bolo po celej strane a zakričala som na kolegyňu:“ Majka pozrite sa aký je tu nádherný výhľad!“ Lenže keď prišla k oknu, tak som uvidela najskorej krásne staré stromy, s mohutnými koreňmi(milujem takéto mohutné stromy s rozvetvenými koreňmi) a pri nich na ľavo bolo smetisko, bodrel na dvore. Povedala som je , že sused si na poriadok zrejme nepotrpí, ale tie stromy sú nádherné.😛

Pozitívny aspekt : krásne mohutné staré stromy, radosť na ne pozerať

Negatívny aspekt :  smetisko na dvore suseda 

3.3.2011

Na dnešný sen som si spomenula až cestou do práce. Keď som si ho uvedomila, tak so zhíkla, čo sa mi to snívalo. Mala som štvorcové sklo cez ktoré bola vidieť aura človeka. Dej sa odohrával u mojich rodičov. Bola tam mama, švagrova a mamin brat. On má v sebe liečiteľské schopnosti a veľkú magnetickú energiu, ale nevenuje sa tomu, len skúša čo dokáže. Ja som prišla k stolu a pozrela sa tým sklom na švagrinú. Videla som, že jej aura bola cez to sklo svetlo modrá. Zrazu som videla ako sa pred ňou vznáša jej duša. Toto bolo možno podvedomé spracovávanie, lebo som vo včerajšom videu o anjeloch strážnych čítala ako autorka videla ľudskú dušu. Z úžasom som sa pozerala do skla a ukázala som to aj svojmu ujovi a videl to aj on. Bolo to krásne a ako sa duša otočila zistila som , že jej duša vyzerala ako duša malého dievčatka. Bola svetlo žltá. Viem že vek duše je iný ako má človek, ale bolo mi to čudné. Za chvíľu som sa znova pozrela do skla a už som tam na pár minút uvidela červeného diabla, ktorý sa nad ňou vznášal, ale za chvíľu zmizol. Bol to len jeho obrys, ale mál na hlave malé pologuľaté výčnelky, teda rožky. Bola som šokovaná a potom som sa zobudila.

Pozitívny aspekt : krásna svetložltá duša dieťaťa- dieťa je symbolom nevinnosti a čistoty, čo poukazuje , že duša je čistá bytosť

Negatívny aspekt:  diabol v duši, každá duša nesie v sebe aj svoju temnú stránku.

Potom som rozmýšľala nad týmito snami a prišla som k záveru. Sú pri mne tri bytosti, ktoré sa nedokážu odo mňa odpútať a robia mi naschvál zle. Už mi viac bytostí z mojich svetoch, ktoré navštevujem povedalo, že pokiaľ nevyriešim tieto vzťahy a nezbavím sa ich, nikam sa nedostanem a budú len mojou záťažou. Viem, že nedokážem robiť veci na 100% a som sama sebe veľkým kritikom, takže dokonalosť nehľadám.V týchto snoch mi moja duša poukázala na aspekty dobrého a zlého. Sú obsiahnuté vo všetkom dokonca aj v nás.

Preto je dobré si všímať vlastné sny, aj keď sa vám zdá, že snívate o hlúpostiach, občas je v nich  skrytý odkaz, ktorý možno pochopíme, alebo sa nim vôbec nezaoberáme. Sny nie sú len sny, spracované prežitky dňa naším podvedomím. Občas sú oveľa viac.😛