Sny sú bránou k podvedomiu človeka, jeho bránou k najtajnejším myšlienkam a túžbam. Podstatná časť príbehu “Počiatok” sa odohráva v snoch, pretože Dom Cobb je odborník na prenikanie do ľudského podvedomia, z ktorého vyberá dôležité informácie. Čo však skúsiť to opačne a vložiť do hlavy nejakú myšlienku? To je najnovšia Cobbova misia, ktorá ho môže vrátiť späť k rodine. Deti totiž od smrti svojej manželky nevidel. Zomrela napriek tomu, že ju miloval a nevie na ňu zabudnúť. Až tak, že to ohrozuje jeho akcie v snoch.

V ľudskej mysli sa skrýva tajomstvo nepoznaného, vecí, ktoré ešte nevznikli, vecí, ktoré ešte nikto nevymyslel. A vo svete, kde je myšlienka tým najmocnejším hýbateľom je možné ju ukradnúť.

Dom Cobb (Leonardo DiCaprio) je vo svojom obore špička. Dokáže odcudziť akékoľvek tajomstvo, akúkoľvek informáciu z podvedomia počas spánku danej osoby, kedy je myseľ najviac oslabená. Takýto život z neho však urobil utečenca, štvancov vo svete, kde sa za tieto zločiny platí hlavou a kde firemná špionáž nabrala nové nevídané rozmery. Keď dostane ponuku, ktorá mu môže vrátiť späť život, po ktorom túžil, neodmietne. Úloha je však tento krát o niečo komplikovanejšia. Miesto krádeže má Cobbov tím do mysle nápad vložiť. Do hry však teraz vstupuje nebezpečný nepriateľ, ktorý predvída každý Cobbov krok a môže nepríjemne meniť pravidlá hry….

Mne tento film, pripomenul ako vystihuje môj životný údel zlodejov myšlienok, ktorý dôkladne prehrabali moju myseľ a povyťahovali zabudnuté veci z môjho života. Aj keď som ich  pozvala do svojej mysli sama, cestu späť už odmietli a uzavrela sa navždy. ” Game Over – zdroj odpojený! ” Lenže vo filme počas spánku je človek zraniteľný a ja počas spánku som chránená, lebo títo parazity o sebe v tomto čase už nevedia. Aspoň niečo pozitívne.

Každopádne film ma veľmi zaujal, takže idem si ho pozrieť .

Tu je ukážka….

