Dnes nad ránom som mala zvláštny sen. Moja duša sa vzniesla z tela von. Nezomrela som , bol to stav nešpecifikovaný, neviem či som v tom sne bola v umelom spánku, alebo upadla do krátkeho bezvedomia.

 Viem len, že sa  moja duša vznášala v oblakoch a ten pocit voľnosti a oslobodenia z tela si užívala. Uvedomila si, aký to je krásny pocit, keď duša opustí telo a rozhodla sa  vrátiť do tela, aby si to zafixovala do podvedomia a keď budem zomierať, tak  sa nemusím ničoho báť.

Lenže v tele si nepobudla dlho, a niekto ju povolal k sebe. Bola som v nejakej sfére všade bolo bielo a nejaký muž mi dal dva listy z popisom a povedal mi: „ Tu máš napísané kto je duša a aké sú jej povinnosti. Pokiaľ to nebudeš všetko ovládať sem sa nesmieš vrátiť! “ Neviem ako ten muž vyzeral, do tváre som mu nevidela, len viem, že mal tiež biele rúcho.

Rozplynula som sa a objavila v inej nižšej sfére. Niečo mi vravelo, že tie svoje listy, ktoré som dostala mám pripnúť na jednu veľkú nástenku k ostatným. Urobila som tak a pozerala som si ostatné. V tom ako som si čítala niekoho iného listinu som sa mysľou preniesla do jeho prežitého života.

Bolo to vojnové obdobie. Prechádzala som ako muž v uniforme cez cestu a videla jedného chlapa ako sa snažil tiež prejsť cez cestu a predbehnúť popritom veľký transportér. Kričal : „Počúvajte ma prosím….“ a v tom ho niekto zastrelil. Transportér prešiel  a muž zmizol.

V ďalšej listine som videla zamilovaný  príbeh  jedného mladého páru, ktorý sa tajne schádzal na lavičke v parku. On ju ako prvý čakával a ona vždy dobehla na chvíľu a nesmelo na seba pozerali.

Škoda, že som bola taká zbrklá a neprečítala si , čo sa na nej nachádzalo . 😕

Tým sa môj sen ukončil a keď som sa otočila na bok sníval sa mi zase iný.

Pozerala som si v snári a tam mi vyšlo : „Ak sa sníva niekomu o duši predstavuje to súhrn duchovných schopností, ktoré sa viažu k snívajúcemu.“ Ak ide o univerzálnu dušu vtedy ide o súbor duchovných kvalít  zjednotených komickým vedomím ; vnímať  tento fenomén je duchová schopnosť  prekračujúca  ľudstvo(citovú rovinu).

Väčšinou snáre na internete sú všetky prekopírované s jedného zdroja, takže ako niekto viete, čo znamená sen o vlastnej duši, tak ma poteší odpoveďou.

