Sny by sme si mali skutočne zapisovať, alebo aspoň tie, čo sa nám zdajú niečím zaujímavé. Časom zistíme, aký význam pre nás majú. Už dlhší čas rozmýšľam na týmto snom z minulosti:

Sen /21/04/08

Výlet.

piatok po obede. Ja a baby z internátu, čo sme boli spolu na izbe sme mali zjednanú chatku na víkend. S batohmi na chrbte sme išli do kopca po lese. Vybrali si veci, hupli do plaviek a zamierili rovno k jazeru. Šantili sme vo vode a zrazu prišli akýsi chalani a začali ťahať baby hlboko do vody. Rýchlo som plávala k nim a zachraňovala dievčatá. Odstrčila som ich od seba a pomohla doplávať babám na breh. Keď som zachránila poslednú držala som ho za ruky, aby sa nedostal naspäť k dievčatám…

“Vezmi si mňa a ich nechajte na pokoji!“ Vyhŕklo zo mňa.

„Ale teba nechcem“, povedal mi chalan.

Odrazu to neboli normálny chalani, ale vodný mužíci. Zrazu sa všetci okolo mňa obkolesili postískali sa dokopy a potom odstúpili. Ja som pocítila ako sa začínam meniť, začala som modrať a pomaly klesať do vody. Dokázala som dýchať pod vodou. Hľadala som dievčatá kde sú a spod vody som videla ako utekajú preč. Mňa tam nechali na po spas vodnému svetu. Bolo mi do plaču a pocítila som opustenosť. Kto mi pomôže a oslobodí ma s tejto kliatby????

Tento sen sa mi sníval takmer pred dvomi rokmi. V tom období som si sny nevykladala a nevidela v nich nič zvláštne. Pripisovala som to svojej fantázii.

Keď sa mi sníval sen: Keď sa vám zhmotní energia, tak som sa vrátila k tomuto snu a rozmýšľala, čo mohol znamenať. Videla som v ňom nejakú súvislosť, ktorá sa odráža v tomto mojom období.

 4/2008 som sa ešte nevenovala ezoterike, ani anjelský ma nezaujímali. Zhruba za 2 mesiace na to zomrela kamarátka a ja som sa vydala týmto smerom.

 Minne mi to pomohol trocha rozobrať:

škola, internát – čiže tvoje štúdium duchovné, na víkend – chceli ste si oddýchnuť, ale aj zažiť niečo nové – jazero – múdrosť – tie dievčatá v tebe symbolizujú nejakú možno zvedavosť, nerozvážnosť a zahrávali sa v jazere – to nie je bezpečné miesto, aj túžba alebo zvedavosť po múdrosti, nahliadnutie do inej krajiny – to je už krajina – voda, kde ľudia nežijú, hoci učenie možno odtiaľ čerpať, ale čerpá sa skôr z mora, rieky a nie stojaceho jazera.

Pre mňa ten sen bol znamením, že začnem komunikovať s bytosťami z inej sféry, ale môže mi to ublížiť. Tú vodu ja vnímam inak, bola som do nej nasilu vtiahnutá (Anjeli ma vtiahli do kolobehu myšlienok, odháňala som ich, stále sa so mnou rozprávali, nevnímala som život naokolo, len svoj vnútorný svet) a následne toho som omodrala (Modrá –Pomáha proti pocitom samoty a opustenosti. Je farbou hlbokej vody, v ktorej sa odráža vysoké nebo, a s nebom nás tiež spojuje. Oddávna je zviazaná s náboženskými pocitmi “nehybnej žiare vedomia”. Pôsobí na piatu, krčnú čakru – komunikáciu.)

A posledná veta môjho sna: „Kto mi pomôže a oslobodí ma s tejto kliatby????“  Sú na mňa napojené bytosti, ktorých sa neviem zbaviť…

Teraz mi ten sen konečne dáva význam.  Bola som vopred varovaná, lenže nič také mi na to v mojom živote nenaznačovalo. Smrť niekoho vám občas zmení život a vy sa potom odoberáte iným smerom. (Nebola to len moja cesta v duchovnom rozvoji, ale mali sme spolu isté plány, ktoré sa následkom jej tragédie zmenili.)

Možno to tak malo byť, ale  toto mi potvrdzuje, že sny treba brať vážne a snažiť sa ich analyzovať!

Môže nám naša duša dať varovný sen z podvedomia pol roka dopredu?  Koľko sama vie o tom, čo sa má stať?  Je to ako s intuíciou, máme pocit, že niečo zlé príde a za nejaký čas sa to stane. Naša duša nás upozorňuje.

